Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Dorita Preza

Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Om

Dorita Preza er en erfaren tannlege og spesialist innen kjeveortopedi. Hun har også sertifisering for tannregulering ved hjelp av gjennomsiktige skinner fra Invisalign og usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito. Hun jobber som kjeveortoped ved Adamstuen tannregulering og er også spesialistinstruktør for tannleger ved avdelingen for kjeveortopedi ved Universitetet i Oslo.

Preza har spesialistutdanning som kjeveortoped og en doktorgrad fra Universitetet i Oslo og Forsyth Institute i USA. Hennes tannlegeutdannelse er fra Humboldt Universitetet i Tyskland og hun har lang erfaring med kjeveortopedisk behandling.

I tillegg til norsk behersker Preza engelsk, tysk og albansk, og er dermed i stand til å kommunisere effektivt med pasienter fra ulike kulturer og nasjonaliteter. Preza tilbyr sine pasienter trygg og profesjonell behandling, og hun tar seg alltid tid til å lytte til deres behov og ønsker.

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Dorita Preza

Tusen takk for mitt nye smil :-D

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Etter å ha smilt med munnen lukket hele mitt voksne liv, gikk jeg til det skritt å få regulering i en alder av 38 år. Det har vært en lang prosess og til tider tøft, men Dorita har vært en klippe hele veien. Er utrolig fornøyd med både behandling og oppfølging. Jeg anbefaler trygt Dorita til både voksne og barn!

Superdyktig reguleringstannlege. Ga meg et nytt smil :)

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Dorita er dyktig, imøtekommende og en 'perfeksjonist' i positiv forstand. Jeg fikk regulering i voksen alder og resultatet oversteg mine forventninger. Jeg kan varmt anbefale Dorita.

Friendly and professional

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

After seeing the orthodontist my anxiety was quickly put to rest by the reassuring approach taken to make me feel comfortable and welcomed. The consultation was completed professionally and my questions about the treatment were answered in simple terms that made sense. I’m giving serious consideration about taking on the treatment as I feel I will be looked after at all stages.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Har vært der med min datter de siste 1,5 år.
Hun fremstår som meget dyktig tannlege.
Lett å prate meg , veldig hyggelig og imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste

Lite hyggelig møte

Klinikk: Eurodent Oslo Skrevet

Denne tannlegen var svært lite imøtekommen og direkte krass og sur. Følte ikke at jeg ble møtt med noe forståelse, og jeg følte også at hun ikke forsto hva jeg sa. Hun virket også sur for at jeg brukte litt tid, og omtrent dyttet meg ut døren. Hit skal jeg aldri tilbake.