2000

Lars Nustad er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Lars Nustad

Ingen over!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Nustad er både dyktig som tannlege, og med mennesker! Han får en til å slappe av, og man ler seg gjennom tannlegetimen. Han har masse humor, og man føler seg forstått og godt ivaretatt. Jovial type, ikke et snev av arroganse slik en del leger og tannleger kan ha. Og best av alt: han er meget dyktig i faget sitt. Glemmer at han borrer, merker ikke det han driver med. Ikke engang bedøvelsen kjente jeg! Gleder meg til neste sjekk allerede!

Beste tannlegen

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste.
Møter deg med morsomheter på venterommet.
Når han starter å jobbe får man god informasjon om hva han gjør. Innimellom slaga kommer det en morsomhet.
Flink, morsom og punktlig.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Han har god orden, er alltid i godt humør og veldig behagelig framferd. Bra utstyr og utmerket arbeid og ikke minst kjempgod service. Anbefales.

Veldig bra!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Et besøk hos Lars gir god tannhelsebehandling godt humør. Meget bra behandling både av tenner og pasient. Venterommet behøver man ikke benytte i særlig grad, stort sett alltid presis.

Hvorfor er det ingen som svarer?

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Jeg har flere ganger prøvd å ringe til Lars, men det er ingen som tar tlf, og jeg finner heller ikke noen mailadresse å sende mail til. Jeg har lett etter en tannlege en god stund, og leste at Lars skulle være den rette... Noe jeg syns er veldig vanskelig når man ikke får svar når man ønsker å bestille time.....

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Hele familien går til Nustad, og vi er omtrent sjalu på hverandre når de andre har time. ;) Han er morsom og sjarmerende, han kan sakene sine og gjør tannlegetimen helt ufarlig! Har ingen problemer med å anbefale han til alle.

fikk meg ut av tannlege skrekken min

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

har kunnskap om mennesker like mye som han er en god tannlege

Helt strålende

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Jeg har utfordringer med tørr munn og går til regelmessig kontroll hos Nustad. Han er utrolig dyktig, gir gode råd og god oppfølging. Alltid i godt humør og klar for en jaktprat:-) Hele familien har flyttet over til han:-)

En meget bra tannlege!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Med humor, kunnskap og dyktighet er Nustad en god tannlege og det er nesten morsomt å gå til tannlege!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Flink, får en til å slappe av så til de grader i tannlegestolen at jeg blir trett og holder på å sovne., ikke fordi han er så kjedelig... En humørfyllt og trivelig tannlege som får pasienten til å slappe av. Og han er Ikke hardhendt. Han har kurert min tannlegeskrekk !!!!

Den hyggeligste!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Er alltid hyggelig hos Lars :-) han behandler deg som en gammel kjenning, titter sikkert i journalen, men får deg til å tro at han husker deg :-) og smilet holder godt til du har dratt kortet. Kan det være gøy å være tannlege - ja det ser sån ut!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Lars Nustad må være den beste tannlegen i byen! Han er grundig og nøyaktig (får alltid skinnende hvite tenner etter å ha vært der), forklarer pedagogisk og fint hva han gjør, og hva han ser på bildene osv. Han er forsiktig, sånn at ingenting gjør vondt, og er tydelig på at jeg må si fra hvis noe er ubehagelig. Og i tillegg er han veldig, veldig morsom! Prisen er heller ikke så verst. :) For min del har jeg begynt å glede meg til de årlige sjekkene, for da får jeg en god latter, og han bare sjarmerer og utstråler god energi! Anbefales på det sterkeste!

beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Meget flink og behagelig. Vet om folk som har sovnet under behandlingen.
Informerer grundig og forståelig om hva som må gjøres, og hvorfor.
dessverre for evt. nye pasienter har han lange ventelister.