2000

Lars Nustad er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Lars Nustad

Ingen over!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Nustad er både dyktig som tannlege, og med mennesker! Han får en til å slappe av, og man ler seg gjennom tannlegetimen. Han har masse humor, og man føler seg forstått og godt ivaretatt. Jovial type, ikke et snev av arroganse slik en del leger og tannleger kan ha. Og best av alt: han er meget dyktig i faget sitt. Glemmer at han borrer, merker ikke det han driver med. Ikke engang bedøvelsen kjente jeg! Gleder meg til neste sjekk allerede!

Beste tannlegen

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste.
Møter deg med morsomheter på venterommet.
Når han starter å jobbe får man god informasjon om hva han gjør. Innimellom slaga kommer det en morsomhet.
Flink, morsom og punktlig.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Han har god orden, er alltid i godt humør og veldig behagelig framferd. Bra utstyr og utmerket arbeid og ikke minst kjempgod service. Anbefales.

Veldig bra!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Et besøk hos Lars gir god tannhelsebehandling godt humør. Meget bra behandling både av tenner og pasient. Venterommet behøver man ikke benytte i særlig grad, stort sett alltid presis.

Hvorfor er det ingen som svarer?

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Jeg har flere ganger prøvd å ringe til Lars, men det er ingen som tar tlf, og jeg finner heller ikke noen mailadresse å sende mail til. Jeg har lett etter en tannlege en god stund, og leste at Lars skulle være den rette... Noe jeg syns er veldig vanskelig når man ikke får svar når man ønsker å bestille time.....