Lars Nustad

Autorisasjon (2000)

Lars Nustad Telefonnummer61 25 25 3061 25 25 ...
Storgata 117 2615 Lillehammer
Lars Nustad er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Lars Nustad

En meget bra tannlege!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Med humor, kunnskap og dyktighet er Nustad en god tannlege og det er nesten morsomt å gå til tannlege!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Flink, får en til å slappe av så til de grader i tannlegestolen at jeg blir trett og holder på å sovne., ikke fordi han er så kjedelig... En humørfyllt og trivelig tannlege som får pasienten til å slappe av. Og han er Ikke hardhendt. Han har kurert min tannlegeskrekk !!!!

Den hyggeligste!

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Er alltid hyggelig hos Lars :-) han behandler deg som en gammel kjenning, titter sikkert i journalen, men får deg til å tro at han husker deg :-) og smilet holder godt til du har dratt kortet. Kan det være gøy å være tannlege - ja det ser sån ut!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Lars Nustad må være den beste tannlegen i byen! Han er grundig og nøyaktig (får alltid skinnende hvite tenner etter å ha vært der), forklarer pedagogisk og fint hva han gjør, og hva han ser på bildene osv. Han er forsiktig, sånn at ingenting gjør vondt, og er tydelig på at jeg må si fra hvis noe er ubehagelig. Og i tillegg er han veldig, veldig morsom! Prisen er heller ikke så verst. :) For min del har jeg begynt å glede meg til de årlige sjekkene, for da får jeg en god latter, og han bare sjarmerer og utstråler god energi! Anbefales på det sterkeste!

beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Lars Nustad Skrevet

Meget flink og behagelig. Vet om folk som har sovnet under behandlingen.
Informerer grundig og forståelig om hva som må gjøres, og hvorfor.
dessverre for evt. nye pasienter har han lange ventelister.