Terese Larsen

Terese Larsen er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Terese Larsen

Kan varmt anbefales!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Når min faste tannlege ikke har vært tilgjengelig, har jeg vært hos Terese. Har følt meg i trygge hender hos henne. Hun er også kjempekoselig og en kvinne med humor. Anbefales varmt! (Har ikke tannlegeskrekk selv, men hvis jeg hadde hatt det ville hun vært rette tannlege å gå til!)

Terese er god som gull!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Hun er dyktig, positiv, forklarer godt og får et bra resultat. Renslig og nøye. Så fornøyd med min tannlege!

Dyktig tannlege med humor

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Føler meg alltid trygg og hjertelig velkommen hos Terese. Hun forklarer hva hun gjør på en pedagogisk måte, og hun har en lun og varm humor som gir en lett og god stemning.
Anbefales!

Dyktig og morsom!

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

God stemning i stolen hos Terese og assistenten hennes. God informasjon om hva hun gjør og hvorfor. hun var forsinket 30 min og da fikk jeg valget om å vente eller få en ny time. Man trenger ikke grue seg for å gå til Terese :)

Morsom, skravlende og dyktig.

Klinikk: Tannhelsesenteret Lørenskog Skrevet

Byttet nylig til Terese etter vurderinger fra denne siden og jeg er ikke skuffet. Både Terese og assistenten hennes er helt topp, de kan skravle og tulle, men de er også veldig dyktige. Nesten så jeg ser frem til neste tannlegetime. :)
Angående pris så har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag, men når jeg borer i snitt hvert 5 år så blir det uansett ingen stor kostnad.