Dag Tvedt

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2002)

Elvebredden Tannlegesenter Telefonnummer38 09 27 0038 09 27 ...
Nedre Lunds Vei 1 4630 Kristiansand S
Dag Tvedt er tannlege i Kristiansand og Bærum

Siste vurderinger av Dag Tvedt

Har alt man kan ønske seg av en tannlege

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Bare gode superlativer å dele ut etter et par runder med å operere ut visdomstenner! Dag Tvedt er svært flink og erfaren, trygg og rolig, vennlig og empatisk, ryddig og effektiv. I tillegg informerer han pasienten veldig ordentlig og beroligende om alt han gjør underveis. Hadde alle tannleger vært som ham, hadde ingen trengt å grue seg til tannlegebesøk.

Utrolig dyktig og meget behagelig tannlege

Klinikk: Dag Tvedt Skrevet

Hos Dag Tvedt blir du virkelig møtt med et smil og føler deg 110% godt ivaretatt. Fra ankomst i resepsjonen til du er ferdig behandlet klarer de å få deg til å slappe av, forklarer hele tiden hva som gjøres og hva som må gjøres videre. Så jeg kan virkelig anbefale Tannlegehuset på Jar - her kan du være trykk på at du får riktig og meget god behandling :)

Veldig hyggelige og smilende damer i resepsjoner der også :)

Fantastisk tannlegge

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som opererte bort visdomstannen min på ti minutter. Hyggelig, forståelsesfull og rask. God opplevelse til tross for at jeg gruet meg veldig. Strukturert og hadde alt på plass, gikk raskt gjennom listen med ting å være obs på etter trekking. Flink til å berolige og rett på sak. Topp vurdering fra meg :)

Helt topp opplevelse, til noe jeg hadde gruet meg til

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Trolig den beste tannlegen jeg har hatt! Gjorde en topp jobb med visdomstannfjerning x2, som jeg hadde gruet meg til. Beroligende, fleksibel og informativ. Fikk til og med en selfie med han og assistenten! :) Tusen takk for veldig bra behandling, Dag m/assistent! Forhåpentligvis kommer jeg ikke tilbake! :D