Thomas Michael Zupfer

Thomas Michael Zupfer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Michael Zupfer

Suveren tannlege

Klinikk: Thomas Michael Zupfer Skrevet

Stiller alltid opp. tar ting på sparket.
Hyggelig å komme til tannlegen og kona hans Kristin.
Meget behagelig og hyggelig

Super tannlege! Anbefales på det sterkeste!!

Klinikk: Thomas Michael Zupfer Skrevet

Jeg har hatt Thomas som min faste tannlege i ca. 5 år og trives veldig godt. Han er profesjonell og kurerer tannlegeskrekken. Han er ærlig og gir tydelige beskjeder om hva man gjøre bedre for å holde tennene fine og rene.
Klinikken ligger på Kjelsås, og er veldig sentral. Bussen ligger tre minutter unna som gjør det lett å komme seg dit.
Å bestille time er ikke et problem. Hans sekretær svarer når som helst og finner en ledig time, og man kan også få to ord med tannlegen om det er akutt og man trenger et råd.

Veldig fornøyd!

Hyggelig, omtenksom og effektiv

Klinikk: Thomas Michael Zupfer Skrevet

Etter år med tannlegeskrekk ble jeg anbefalt Thomas når han hadde praksis i Ski kommune. Ble ivaretatt på en god og forståelsesfull måte. For eventuelt andre som har "skrekken" anbefales Thomas på det varmeste. Skrekken er borte og rotfylling som ble utført forrige uke gikk smertefritt og effektivt.
Har ikke hatt problemer i ettertid på utførte behandlinger.

Er absolutt i øverste klasse av de jeg har benyttet.

Klinikk: Thomas Michael Zupfer Skrevet

Det kan jo være vanskelig å beskrive en tannlege med positive ord når en har en viss grad av tannlegeskrekk, men jeg har ingen problemer med det når det gjelder Thomas. Har brukt ham i ca. 10 år nå og har tatt flere rotfyllinger, og har også satt inn kroner. Alt er gjort på en god måte, og de sitter fortsatt etter så mange år. Prismessig har jeg ingen å sammenligne med, men tror ikke han er av de verste. Føler meg alltid velkommen til Thomas og sekretæren hans. Det er vel egentlig ikke riktig å gi toppkarakter med tanke på at alle har en mulighet til å kunne bli enda bedre. Jeg synes likevel Thomas har fortjent beste score.