Marius Bunes

Endodonti

Autorisasjon (2002)

Klinikk77 Telefonnummer61 24 00 0461 24 00 ...
Kirkegata 77 2609 Lillehammer
Marius Bunes er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Marius Bunes

Profesjonell, behagelig, dyktig

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Min vanlige tannlege sendte meg til Marius da en jeksel skulle rotfylles.
En utrolig dyktig tannlege -både yrkesmessig og i måten å takle meg som pasient. Nervøs som jeg var, satte jeg meg ned med vondt i magen og skjelvende hender, men timen i stolen ble en avslappende og behagelig opplevelse.
Underveis fikk jeg forklart hva han gjorde -og hvorfor.

Marius Bunæs får mine beste anbefalinger.

Behagelig rotfyllinger!

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at det var mulig, men med Marius Bunes opplevde jeg en behagelig, profesjonell person som gjorde at jeg kunne sovne nesten i stole mens han arbeidet.

Han har en aura som gjør at man har tillit til ham, og et håndlag som er samtidig både mykt og bestemt. Jeg kom til ham som nødstilfelle etter flere år i utlandet, men dårlig tannstell. Flere rotfyllinger på flere dager gikk som en drøm.

Jeg returnerer klart til ham om jeg trenger nye rotfyllinger!

FANTASTISK behagelig og faglig dyktig!

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Marius er en tannlege som jeg første gang benyttet like etter at han var nyutdannet. Allerede da ble han spurt til råds av sine kolleger. I en periode har han jobbet andre steder og tatt en spesialisering, så jeg har måttet shoppe etter tannlege. Jeg har ALDRI funnet en som jeg har vært like fornøyd med, så når han var tilbake ved Bergrådveien så måtte jeg bare spørre om han hadde mulighet til å bli min faste tannlege igjen, selv om han nå strengt tatt var spesialist i rotbehandlinger. Så nå har jeg igjen verdens beste tannlege. Han er nøye, tar seg tid, er blid, positiv og snakker med sine pasienter. Resultatene er deretter, jeg har ALDRI hatt bedre fungerende tenner! Men hyposalivasjon har jeg ofte problemer, men dette rettes raskt og flott av Marius, han gir meg gode råd om munnhygiene (som virker) og han kjenner HELFO-regelverket svært godt, så jeg får refusjon for alt jeg KAN få refusjon for. DEN PERFEKTE TANNLEGE!

Dyktig og behagelig tannlege/spesialist

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Bunes er spesialist på rotfyllinger.
Han er en type menneske som umiddelbart inngir tillit og respekt.
Fremstår som trygg, svært kunnskapsrik og ikke minst vennlig.

Om man stiller spørsmål, får man alltid et ordentlig og forståelig svar.

Jeg har valigvis tannlegeskrekk, men ikke når jeg går til Bunes.