Klinikk77

Klinikk77 holder til i Lillehammer

Siste vurderinger av Klinikk77

Bra tannlegen

Tannlege: Martin Göran Wohlfeil Skrevet

Hadde en time hos Martin Wohlfeil.Men åtte avlyse fordi jeg ble syk. Dem åpen kl 8:30.Jeg ringte dem flere ganger for 30min etter kl 09:00 Ingen svarte .. Sente email til dem at jeg måtte avlyse pga at jeg ble syk.A likevel må jeg betale gebyr for den dagen jeg ikke kunne komme pga jeg ble syk.. Når jeg ringer fra dem flere ganger fra kl 8:30da dem åpner for kunder og dem ikke svarer.Da er det et problem at dem ikke har noen til og svare når jeg prøvde og kontakte dem fra kl 08:30 -09:05! Det er faktisk første gang at jeg må betale en gebyr fordi jeg er var syk og klarte og møte opp timen min. Det må være første gang jeg opplevd det. Hva tenker andre kunder om det ?…Det reagere jeg veldig negativ og det er IKKE greit at Jeg må betale gebyr!

Proff og rask presisjon

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Den andre tanna jeg trekker hos Seong. Før jeg nesten hadde lagt hodet på nakkestøtta var bedøvelsen satt, og visdomstanna var ute på under 5min (tok ikke tida, men det var ekstremt raskt). Ekstremt kjapp og presis behandling!

Dette er ikke mannen man går til om man vil småprate 20min rundt inngrepet, men hvem vil vel det? Om man vil snakke mye rundt inngrepet så ta det heller med tannlegen din på forhånd eller med personen i skranken før du går inn.

Eneste negative er at jeg har måttet vente mellom 30 og 60min på avtalt time begge gangen jeg har vært der.

Fantastisk!

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Fjernet alle 4 visdomstennene mine på totalt 31 (!!!) Minutter. 18 minutter første gang og 13 minutter andre gang.

Trengs det si noe mer?

Flott opplevelse!

Meget god opplevelse

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Jeg husker jeg begynte å hylgråte da jeg fikk beskjed om at jeg måtte operere ut to visdomstenner og trekke de to andre. Det førte til at jeg utsatte det ganske lenge og gikk og var livredd for den dagen jeg skulle gjøre det.

Jeg sitter nå i dag med alle fire visdomstennene fjernet og kan ikke si annet enn at det ikke er noe som helst å grue seg for i det hele tatt. Tannlegen gjorde et utrolig profesjonelt arbeid og jeg var inne der maks 30 min begge gangene (tok to tenner samtidig). Jeg fortalte han at jeg hadde skikkelig sprøyteskrekk, noe han tok stort hensyn til ved å alltid forklare meg hva som kanskje kunne føles litt ubehagelig. Etter et par litt ubehagelige sprøytestikk kjente jeg ingenting av noe av det som foregikk etterpå. Den andre gangen jeg var der og skulle fjerne de to siste tennene tok det faktisk bare 15 (!!) minutter.

Så tusen takk for utrolig bra arbeid. Jeg sitter faktisk igjen med mye mindre tannlegeskrekk nå enn det jeg hadde før dette! Tannlegen fikk meg virkelig til å føle meg mer komfortabel enn redd da jeg lå der. DET har aldri skjedd med meg før, så det også sier litt.

Også servicen generelt på denne klinikken er også veldig god! Alltid lett å få tak i og du får svar på hva enn du måtte lure på enten i forkant eller etterkant av timen.

Hilsen strålende fornøyd kunde!

Tannlegeskrekken er borte!

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Glem alle historiene du har hørt om visdoms-tenner, inkludert historiene om hvor forferdelig det er å ta ut disse. Gikk med skrekken fra Januar til April, noe jeg i etterkant angrer bittert på.
Jeg har slitt med sprøyte-skrekk i mange år, men denne skrekken er nå borte. Jeg har ikke kjent på maken til presisjon og utførelse! Kjente ikke at kirurgen satte bedøvelse! Tannen ble tatt ut uten smerte, og det hele var over på rundt 13-15 minutter.
Skal tilbake og ta ut den andre tanna også, og da håper jeg at jeg får samme kirurg!

Fra meg blir det full score!