Even Granli Jokstad

Autorisasjon (2008)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kløfta Tannlegesenter Telefonnummer63 98 01 1963 98 01 ...
Trondheimsveien 84 2041 Kløfta
Even Granli Jokstad er tannlege i Ullensaker og Lillestrøm

Siste vurderinger av Even Granli Jokstad

Den beste Tannlegen i ullensaker

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Even Granli Jokstad beste tannlegen jeg har brukt. Meget behagelig og flink tannlege. Forklarer nøye hva som må gjøres og prisene er helt ok. Vet det er dyrt å gå til tannlege ,men de er ikke av de dyreste når det gjelder vanelig tannbehandling.

Anbefaler ikke

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Første og siste gang hos Jokstad! Hadde bestilt time til puss/rens og fjerning av tannstein, samt sjekk av en rotfylt tann som hadde begynt å murre litt.

Han fjernet litt tannstein, og droppet resten for å se på den rotfylte tannen. Han tok OPG-bilder som koster 700 kr, uten å informere om at det kostet ekstra, slik at jeg endte med å måtte betale mer enn forventet uten å engang ha fått gjort det jeg hadde bestilt time til.

Jeg hadde kraftig betennelse i kjeven og burde fått antibiotika, for det ble veldig smertefullt kort tid etterpå mens jeg var bortreist, og da nektet han å skrive ut antibiotika fordi jeg måtte ringe. Mail var ikke godt nok, selv om han var godt kjent med saken, og fint kunne ringt inn resepten til nærmeste apotek. Ble møtt på en utrolig dårlig måte og kommer aldri til å gå til Jokstad igjen.

Måtte for øvrig selv be om prisoverslag på behandling, og det ble møtt med sure miner. Ikke veldig imponerede eller profesjonellt! Klagde og ba om å få refundert beløpet siden jeg hverken fikk det jeg betalte for eller hjelp i en akutt situasjon etterpå, men det ble som forventet avvist, og saken er nå sendt videre.

Styr unna denne tannlegen!

Rolig, hensynsfull og hyggelig

Klinikk: Tannlegene Depotgaten 20 AS Skrevet

Forklarer hva som skjer/skal skje. Opplever han som faglig flink, og kommer med anbefalinger/forslag til ulike behandlingsalternativer.

Flink og forsiktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Depotgaten 20 AS Skrevet

Meget sympatisk og rolig. Forhastet seg ikke.
Behandler meg med stor forsiktighet og omsorg.
Moderne og pent tannlegekontor med hyggelig og hjelpsom tannlegeassistent.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Depotgaten 20 AS Skrevet

Dyktig tannlege som tar seg god tid til å forklare når man lurer på noe. Han er en seriøs type, men kan faget sitt og er interessert i jobben sin.