Erik Bie

Hartz Dental AS, Lillehammer Tannhelse, Oralkirurgisk Klinikk AS, Stange Tannhelse AS

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2000)

Hartz Dental AS Prisliste
Lillehammer Tannhelse Prisliste
Oralkirurgisk Klinikk AS Priser mangler
Stange Tannhelse AS Priser mangler

Lillehammer Tannhelse Telefonnummer61 25 06 6461 25 06 ...
Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Erik Bie er tannlege i Elverum, Lillehammer, Oslo og Stange

Siste vurderinger av Erik Bie

Helt super!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Opererte ut en vanskelig visdomstann hos han og det foregikk veldig profesjonelt. Dette var den tredje visdomstannen min som måtte ut, og de andre to hadde vært relativt ukompliserte. Men denne var altså litt vrien, og jeg er veldig glad jeg gikk hit. Han var rolig, lyttende, forklarende og rutinert. Det kjennes veldig greit når du ikke er veldig fan av tannleger i utgangspunktet. Om jeg stod ovenfor et slikt problem igjen hadde jeg ikke nølt med å velge samme tannlege!

Aldri hatt bedre tannlege!

Klinikk: Oralkirurgisk Klinikk AS Skrevet

Fjernet 3 visdomstenner i 2 runder, og begge timene var faktisk mer behagelige enn en vanlig time hos andre tannleger.
Han var skånsom, beroligende og veldig flink til å fortelle hva som skulle skje.
Skulle gjerne brukt han som "fast-tannlege" også!

Vanvittig dyktig tannlege

Klinikk: Erik Bie Skrevet

Profesjonell tannlege med respekt for pasientene sine. Fjernet visdomstann kirurgisk og han tok meg gjerne imot til samtale i forkant av "operasjonen" for å berolige meg. Fine lokaler og hyggelig personale.

Veldig fornøyd!!

Klinikk: Erik Bie Skrevet

Trakk 2 visdomstenner hos Erik forrige uke.
Fjernet en kirurgisk og trakk en. Tok ca 25 min.

Raskt, behagelig (så behagelig det kan bli).

Kom innom for å fjerne sting en uke etterpå, uten ekstra kostnad, tok 3 min.

I tillegg sa han at dersom jeg fikk problemer/betennelse, var det bare å ringe, evt komme inn på undersøkelse. Det var inkludert i prisen. Jeg kunne velge å ta så mange tenner jeg ønsket, da de mest sannsynlig ville bli vonde. Ikke noe problem for han.

Oralkirurgisk. 2100,- for en tann 2800,- for to tenner.
Skulle egentlig bare ta en, men valget var enkelt med de prisene, og når jeg først var igang.

Kontoret var veldig proffe. Fint lokale og alle var veldig hyggelige. Godt lesestoff på venterommet..

Har også kolleger av meg som har anbefalt Erik på det varmeste.