Sverre Ditlef Martens

St Olavsg 11 0165 Oslo
Tlf: 22 20 31 08 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Ditlef Martens er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Ditlef Martens

Trivelig tannlege med gode studentpriser.

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

God behandling og hyggelig lokale. Ble godt tatt i mot, og hadde en behagelig opplevelse. Studentrabatt. Anbefales.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Veldig behangelig atmosfære. Man føler seg ivaretatt og i trygge hender her. Jeg har anbefalt Ditlef Martens til alle mine venner.

Profesjonell tannlege

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Kjempe hyggelig og flink tannlege. Lokalet er rent og fint med vennlig personale. Anbefales på det sterkeste.

Flink tannlege i ren klinikk

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Veldig fornøyd med Martens. Rent lokale og effektiv behandling. Gode råd og komfortabel humor i en skremmende situasjon. Anbefales!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Jeg trakk visdomstannen min. Dette ble gjort på veldig kort tid, og på en relativ 'komfortabel' måte.

Som student anbefaler jeg han, ikke bare fordi han er en fantastisk tannlege, men også fordi han gir 20% for studenter :)

Den beste tannlegen

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Før jeg kom til dr. Martens hadde jeg hatt flere uheldige og smertefulle møter med div. Tannleger. Hos han er jeg endelig trygg, jeg frykter ikke et besøk til tannlegen lengere.

Nøye, hyggelig og behagelig!

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Byttet til tannlege Martens da jeg flyttet til Oslo i 2009. Han er utrolig behagelig, men nøye. Det er lett å få time, og å få byttet den, om det skulle komme noe i veien. Har studentpris!

Pålitelig

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Her er jeg alltid sikker på at jeg får god tannbehandling.
Han er effektiv, grundig og hyggelig.
Veldig greit å avtale/endre timeavtaler pr e-post, alltid veldig fleksibel, og kan tilby time når det passer best for meg.
Har alltid gått til Ditlef, og kommer til å fortsette å gjøre det!

En særdeles dyktig og effektiv tannlege!

Klinikk: Ditlef Martens Skrevet

Tannlege Martens er dyktig, fleksibel, bruker moderne utstyr og har bra priser - jeg har bodd i utlandet i 6 år nå (Australia) men kommer alltid innom tannlege Martens når jeg er tilbake i Norge - han er billigere og bedre enn australske tannleger! Har alltid fått kjempebra behandling og kan anbefale denne tannlegen på det aller varmeste!