Kristin Aanderud-Larsen

Denta Tannklinikk - Tannregulering AS

Kjeveortopedi

1982

Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Priser mangler

Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Telefonnummer22 20 21 3422 20 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 1 1394 Nesbru
Kristin Aanderud-Larsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Svært uprofesjonell, styr unna

Klinikk: Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Skrevet

Jeg valgte å dra til denne klinikken og Kristin i utgangspunktet fordi jeg var veldig interessert i tannregulering på innsiden av tennene, og det var et tilbud hvor man fikk gratis konsultasjon. Dette angrer jeg bittert på nå 2 år senere. Verste tannlegen jeg noen sinne har hatt, frekk og uhøflig, oppleves også som veldig irritert, rett og slett et ubehagelig menneske å være i nærheten av. Omtrent hver gang jeg har vært på behandling har hun kjeftet og akket seg over de ansatte, og spør alltid hvorfor jeg ikke har betalt regningene mine (helt nye regninger hvor forfallsdatoen ikke har gått ut). Må ofte forklare for henne igjen hva vi har blitt enige om. Svært uprofesjonell etter min mening.

Det inntrykket jeg har av Kristin ble bare forsterket etter å ha lest anmeldelsene her, alt som er skrevet av negative omtaler stemmer på en prikk. Hadde det ikke vært for at hun virket som et oppegående menneske første timen hadde jeg aldri i verden valgt å sette på regulering her.

I tillegg opplever jeg ventetiden som helt uakseptabel, og klinikken stengte og flyttet midt under behandlingen. Fikk ikke beskjed om dette. Assistentene opplevde jeg som svært hyggelige og flinke damer, absolutt ingenting å si på de, men Kristin burde ta til seg all mulig kritikk.

Må også legge til at hun aldri forklarer hvorfor hun gjør ting, og måten hun har gjort behandlinger på er veldig røft og lite behagelig. Har også opplevd at behandlinger blir gjort uten at jeg har sagt ja til dette, f. eks airflow til 1000kr. Sluttresultatet ble så som så, har fortsatt limrester jeg ble lovet at skulle fjernes. Disse har jeg valgt å ta bort hos en annen tannlege.

Svært useriøs

Klinikk: Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Skrevet

Etter et års behandling ble klinikken lagt ned uten at vi fikk beskjed. Fikk ikke kontakt på flere uker. Åpnet plutselig et annet sted uten noe informasjon. Vi valgte å bytte tannlege.

Regulering

Hvor skal en begynne?
I løpet av min 2,5 års behandling flyttet de tre ganger, jeg startet i Oslo sentrum, og den siste flytten gikk til Nessbru.
Ikke sentralt hvis du ikke har bil og trenger å gå på justeringer en gang i måneden.

Kanskje Kristin er en god tannlege, men det er nok det eneste sosialt så har hun null kompetanse.

Jeg fikk ikke noen informasjon i løpet av behandlingsårene når jeg spurte hvordan det gikk, så det virket mest som at jeg var vanskelig.

De var aldri på tide å vente 15-30 minutter er standard hvis du ikke får vente på venteroomet så får du vente i stolen de var alltid stresset hadde dårlig tid.

Hold dere langt borte fra den klinikken

Best dentist in town!!

Klinikk: Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Skrevet

Really nice dentist, the staff is been super helpful also on the phone.
I had a first meeting at Almera tannklinikk and i m super satisfied.
Really clean senter, quite and fresh athmosphere, all the staff speaks different languages so its not hard to communicate with them.
They have also a free parking all day long for those are driving and the bus service its right outside the center.
Thanks again all and see you soon :)

Kjempefornøyd med mitt nye smil

Klinikk: Denta Tannklinikk - Tannregulering AS Skrevet

Jeg er så fornøyd med resultatet etter å ha hatt baksideregulering i to år. Kristin er en veldig dyktig tannlege, jeg har alltid fått time når jeg trenger det og klinikken er fin og renslig. Hennes assistenter er også veldig flinke. Kan anbefale denne tannlegeklinikken på det varmeste.