Kristin Aanderud-Larsen

Denta Tannklinikk, Tannklinikken Skeie

Kjeveortopedi

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Denta Tannklinikk Priser mangler
Tannklinikken Skeie Prisliste

Tannklinikken Skeie
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Kristin Aanderud-Larsen er tannlege i Asker og Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Den beste kjeveortopeden estetisk

Klinikk: Denta Tannklinikk Skrevet

Er kjempefornøyd med fasettene jeg har fått.
De er veldig naturlige og jeg kan endelig smile ordentlig. Jeg går jevnlig for å få airflow, noe som holder tennene fri for hull.

Styr unna!

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Deler de negative opplevelsene som beskrives av andre. Virket veldig flink på første konsultasjon. Resten av behandlingen følte jeg var en tilfeldig reise, og jeg gruet meg til timene. Ingen informasjon om behandlingen, virket som hun endret behandlingsstrategi fra time til time. Det tok også lengre tid og ble mye dyrere enn estimert! Synes i tillegg at informasjon om støtte fra Helfo var mangelfull. Tannpleierne var hyggelige, men også her var det liten kontinuitet i hvem man fikk. Følte meg rett og slett elendig ivaretatt og valgte å avslutte behandlingen et annet sted.

Regulering

Hvor skal en begynne?
I løpet av min 2,5 års behandling flyttet de tre ganger, jeg startet i Oslo sentrum, og den siste flytten gikk til Nessbru.
Ikke sentralt hvis du ikke har bil og trenger å gå på justeringer en gang i måneden.

Kanskje Kristin er en god tannlege, men det er nok det eneste sosialt så har hun null kompetanse.

Jeg fikk ikke noen informasjon i løpet av behandlingsårene når jeg spurte hvordan det gikk, så det virket mest som at jeg var vanskelig.

De var aldri på tide å vente 15-30 minutter er standard hvis du ikke får vente på venteroomet så får du vente i stolen de var alltid stresset hadde dårlig tid.

Hold dere langt borte fra den klinikken

Best dentist in town!!

Klinikk: Denta Tannklinikk Skrevet

Really nice dentist, the staff is been super helpful also on the phone.
I had a first meeting at Almera tannklinikk and i m super satisfied.
Really clean senter, quite and fresh athmosphere, all the staff speaks different languages so its not hard to communicate with them.
They have also a free parking all day long for those are driving and the bus service its right outside the center.
Thanks again all and see you soon :)

Kjempefornøyd med mitt nye smil

Klinikk: Denta Tannklinikk Skrevet

Jeg er så fornøyd med resultatet etter å ha hatt baksideregulering i to år. Kristin er en veldig dyktig tannlege, jeg har alltid fått time når jeg trenger det og klinikken er fin og renslig. Hennes assistenter er også veldig flinke. Kan anbefale denne tannlegeklinikken på det varmeste.