Kristin Aanderud-Larsen

Kristian Augusts Gate 19 0164 Oslo

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Begge mine døtre ( vanlig regulering) og meg selv (regulering bak tenner) har vært hos Anderud-Larsen Alle vi er så fornøyd!! Jeg var på konsultasjon hos annen tannlege tidligere som anbefalte meg å trekke tenner for å gjøre mere plass, men Anderud-Larsen sa jeg absolutt ikke måtte gjøre det. Viktig for jenter å ha et bredt og pent smil og det får man ikke ved å trekke unødvendig bare fordi det går raskere. Tror det er mange som ikke vet om dette. At tannlegen har byttet lokale gjør ingenting for oss, det var sikkert grunner til det. Jeg kjører gjerne litt ekstra når resultatet blir så bra! Anbefales absolutt om du er opptatt av estetikk og vil ha det beste resultatet- hun bryr seg faktisk.

Svært dårlig behandling.

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Etter min første konsultasjon, ble jeg aldri igjen behandlet av Kristin selv. Alle behandlingene ble utført av assistenter (som forsåvidt er veldig hyggelige), uten at dette var avklart da jeg inngikk avtalen. Jeg opplevde dårlig informasjon underveis, og har måtte finne ut av mye på egenhåbd. De få gangene Kristin faktisk var tilstede, ga hun dårlig inntrykk. Hun var nedlatende, sur og lite interessert i meg som kunde.

Det hele toppet seg da hun en søndag morgen sendte melding om at hun ikke lenger var ønsket hos Tannestetisk senter, som hun hadde fusjonert med noe tidligere. Jeg fikk ingen forklaring på dette, og valgte selv å avslutte min behandling.

Jeg er sjokert over at en tannlege tillater seg å behandle kunder på en slik måte som Kristin Aandnerud Larsen gjør.

Dyrt og dårlig

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Ønsket en kort konsultasjon om muligheter som fantes ift regulering av tenner, men måtte vente i 1 time med å komme inn og betale 2000kr for bilder jeg ikke hadde behov for. Prøvde å si i fra, men assistenten der kunne ikke norsk. Da jeg endelig kom inn til selve tannlegen fikk jeg under 5 minutter tid med henne, og hun virket uinteressert og lite empatisk i forhold til det jeg ønsket hjelp med.

En av mine dårligste opplevelser på tvers av alle behandlere jeg har vært hos (leger, tannleger etc.)

Svært misfornøyd med denne tannlegen

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Etter tannbehandling her kan jeg si at jeg er svært glad for at jeg ikke skal hit igjen. I de forrige lokalene ble jeg behandlet i dobbeltrom. Ikke noe særlig å ligge gapende rett ved siden av en totalt fremmed. Noen av asistentene var veldig hyggelige og flinke, men andre følte jeg meg ikke trygg på. Flere ganger ble fester til reguleringen limt feil, så de måtte tas av, slipes på nytt og limes på igjen. Jeg følte meg til tider som en prøvekanin for lærlinger.

Kristin så jeg ikke så mye til, men da hun var innom følte jeg meg til bry, og hun snakket over hodet mitt til assistentene sine.

Jeg skulle også ønske jeg kunne fått mer informasjon underveis og i forkant. Alle møtene med Kristin var korte, og jeg følte ikke at hun hadde tid til å svare på det jeg lurte på.

Dessverre anbefaler jeg ikke denne tannlegen

En av de dyktigste tannlegene!

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha gått med tannregulering i snart et år, er tennene til vår 17-åring blitt utrolig fine. Vi er veldig fornøyde med behandling, oppfølging og resultat. Vi kan anbefale Kristin Aanderud Larsen på det sterkeste.