Kjeveortopedi

Kristin Aanderud-Larsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Best dentist in town!!

Klinikk: Kristin Aanderud-Larsen Skrevet

Really nice dentist, the staff is been super helpful also on the phone.
I had a first meeting at Almera tannklinikk and i m super satisfied.
Really clean senter, quite and fresh athmosphere, all the staff speaks different languages so its not hard to communicate with them.
They have also a free parking all day long for those are driving and the bus service its right outside the center.
Thanks again all and see you soon :)

Kjempefornøyd med mitt nye smil

Klinikk: Kristin Aanderud-Larsen Skrevet

Jeg er så fornøyd med resultatet etter å ha hatt baksideregulering i to år. Kristin er en veldig dyktig tannlege, jeg har alltid fått time når jeg trenger det og klinikken er fin og renslig. Hennes assistenter er også veldig flinke. Kan anbefale denne tannlegeklinikken på det varmeste.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Kristin Aanerud Larsen er en profesjonell tannlege/kjeveortoped med mange års erfaring. Jeg har hatt regulering fra henne og hennes team og er 100% fornøyd! Kjempe god og hyggelig opplevelse!
Jeg har følt meg godt ivaretatt og fått det resultatet jeg har ønsket meg.

Anbefaler henne på det sterkeste!

Kristin Aanderud-Larsen er en superflink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Ble anbefalt av flere til å gå hos Kristin Aanderud-Larsen, da hun blir regnet av mange for å være en eksepsjonell estetiker og en av de beste i kjeveortopedi i landet. Tannlege Kristin Aanderud-Larsen tok seg god tid til å forklare meg alt jeg trengte å vite for å få regulering på en nøye og profesjonell måte. Jeg har nå hatt tannregulering i nesten 6 måneder og går fremdeles til henne for å justere reguleringen. Hun er både oppmerksom og omtenksom med tanke på at jeg lider av tannlegeskrekk. Kan trygt gi henne mine beste anbefalinger.

The most reliable and capable orthodontist in Oslo

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

I have entrusted my five children's mouths to Mrs Annderud-Larsen. Now they all have beautiful smiles.
The entire team working under her is trustworthy and efficient
My husband and I would recommend to any parent to send their children to her.
Now I am working on my own mouth, through her fast and efficient invisible adult system :)

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Kjempefornøyd med fasetter jeg har fått satt inn hos Kristin.
Veldig naturlig og pent.
Har også fått annen tannbehandling, som bleking og nye kroner.
Smertefritt og godt resultat.

Meget misfornøyd

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Jeg gikk til Kristin A. Larsen i noen år for å regulere tennene med innside regulering. Den eneste gangen hun ga god service var den første timen når jeg skulle bestemme meg om jeg skulle ha regulering eller ikke. Etter dette var det omtrent bare assistentene jeg hadde kontakt med. De gangene jeg hadde kontakt med Kristin under behandlingen var hun stresset og uhøflig, i tillegg til at behandlingsforløpet ble mye lenger enn jeg var forespeilet. Hun ignorerte også at jeg ikke var fornøyd med sluttresultatet. Jeg endte med å bytte tannlege.

Ikke flink med pasienter

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i noen år nå, og hun har snakket til meg sammenlagt kanskje tre ganger. Hun har aldri gitt meg noe informasjon om mitt forløp, til og med ikke før jeg begynte behandlingen. Den eneste kontakten jeg har på tannlegesenteret er assistentene, og selv om de er hyggelige, så vil du helst at en kjeveortoped forteller deg hva som foregår når du faktisk betaler så mye for regulering.

Unngå!

Verste opplevelse hos tannlege noensinne

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Etter to år med behandling for bittfeil er jeg lettet over å aldri mer skulle tilbake. Da det fortsatt satt limrester på tennene mine etter at reguleringen ble fjernet, så gikk jeg heller et annet sted og fikk tennene renset, slik at jeg skulle slippe flere dårlige tannbehandlinger.

Dette er en tannlege som var stresset, uhøflig, hardhendt og lite tillittsvekkende. Jeg fikk flere ganger forskjellig informasjon om tidsrammen og måtte enkelte ganger påpeke mangler ved behandlingen.

Jeg er hverken fornøyd med behandlingen, resultatet eller prisen.

Når behandling med tannregulering først er igang, så er det vanskelig å få byttet. Jeg anbefaler å sjekke med andre behandlingssteder før man går til denne tannlegen.