Kristin Aanderud-Larsen

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1982)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Kristin Aanderud-Larsen er tannlege i Asker og Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Aanderud-Larsen

Ikke flink med pasienter

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i noen år nå, og hun har snakket til meg sammenlagt kanskje tre ganger. Hun har aldri gitt meg noe informasjon om mitt forløp, til og med ikke før jeg begynte behandlingen. Den eneste kontakten jeg har på tannlegesenteret er assistentene, og selv om de er hyggelige, så vil du helst at en kjeveortoped forteller deg hva som foregår når du faktisk betaler så mye for regulering.

Unngå!

Verste opplevelse hos tannlege noensinne

Klinikk: Tullinløkka Tannlegesenter Skrevet

Etter to år med behandling for bittfeil er jeg lettet over å aldri mer skulle tilbake. Da det fortsatt satt limrester på tennene mine etter at reguleringen ble fjernet, så gikk jeg heller et annet sted og fikk tennene renset, slik at jeg skulle slippe flere dårlige tannbehandlinger.

Dette er en tannlege som var stresset, uhøflig, hardhendt og lite tillittsvekkende. Jeg fikk flere ganger forskjellig informasjon om tidsrammen og måtte enkelte ganger påpeke mangler ved behandlingen.

Jeg er hverken fornøyd med behandlingen, resultatet eller prisen.

Når behandling med tannregulering først er igang, så er det vanskelig å få byttet. Jeg anbefaler å sjekke med andre behandlingssteder før man går til denne tannlegen.