Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig Fornøyd!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Første gangen jeg går til privat og er meget fornøyd! En ting er at han gjør det han skal. Men det jeg sitter mest igjen med er hvor utrolig flink han er til å forklare. Han gir så mye informajson og forklarer hele veien hva han driver med. Utelukkende positive ting å si om Reidar.

Magisk håndverker med høy forståelse av sitt fag!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg tror det skal stå veldig dårlig til hvis ikke Reidar finner løsninger for å gjenopprette ordne forhold i munnen.
Har skummet igjennom uttalelser i dette nettstedet. Jeg slutter meg uten forbehold til til det som står skrevet positivt om Reidar Tannlege (med stor T) Han er meget dyktig, empatisk og informativ.
Hadde selv behov for å ordne opp i et «takras» med kroner, bro og utskifting av gamle fyllinger. Han utførte dette på en forbilledlig måte.
For deg som har behov for ordinært ettersyn eller storopprydding i tannstellet, så kontakt Reidar og Tone, —det holder, de sørger for resten, og du blir god som ny, uten særlig smerter eller ubehag.

Dyktig og omgjengelig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Ble tatt godt vare på underveis, og han forklarte hele tiden hva slags prosesser han arbeider med. Positiv, hyggelig og engasjert. Meget fornøyd!

Kongen

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg bor i Trondheim men velger å gå til Reidar Bjørkli. Det er en meget grundig tannlege som har rettet opp og reparert tenner hos meg. Meget fornøyd.

Anbefaler

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Hva gjenkjenner en dyktig tannlege, var noe jeg spurte meg selv før jeg tokk kontakt med tannlegen Reidar Bjørkli. Han er veldig nye, han bruker godt tid og han forklarer hva han gjør underveis noe som jeg syns er veldig behagelig, du merker at han kan faget sitt. jeg anbefaler virkelig Reidar.