Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Profilbilde av tannlege Reidar Bjørkli

Om

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Numero uno.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært kunde hos Reidar i mange år. Han er meget dyktig. Han tar seg god tid og er veldig grundig. Resultatet har blitt meget bra hver eneste gang. Selv om jeg bor i Larviknå med flere tannleger i umiddelbar nærhet velger jeg å reise til Drammen og Reidar fordi han yter en enestående service. Anbefaler Reidar på det sterkeste.

Veldig grundig og involverende tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar i 5-6 år. Det var stor forskjell og opplevelse å komme til Reidar. Han inkluderer og informerer om sine vurderinger, viser bilder og gir en tilbakemelding på det han ser.

Han er veldig nøyaktig, resultatet blir veldig pent. En dyktig håndtverker. Jeg forlot min forrige tannlege fordi jeg var skeptisk til hans håndtverks evner. Det ble klasse forskjell med Reidar.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli var en helt ny tannlege for meg da jeg kontaktet han i våres . Hadde en kjempe utfordring med mye , biter og fyllinger som var gått av. Husker han sa første gang. Dette skal jeg hjelpe deg med .Han er utrolig nøye, og forklarte nøye alt han gjorde . En tann om gangen, og respekterte meg med mine utfordringer . Ble veldig tatt godt i mot og følte meg trygg hele veien som pasient . Hurra jeg har nå fått fast ny tannlege

Anbefales

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Faglig dyktig og erfaren tannlege. Grundig, og gir også god informasjon. I tillegg hyggelig og behagelig. Her blir man ivaretatt på beste måte.

Virker flink

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

God informasjon og hyggelig tannlege. Også fint at det er så sentralt i Drammen sentrum. Gledet meg til tannlegen for en gangs skyld.