Ghavam Naghavi

Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Fantastisk tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Valgte Ghavam på bakgrunn av legelisten.no og ble ikke skuffet. Dette er en kompetent tannlege med svært god forståelse for mennesker med tannlegeskrekk. Gir du beskjed tar han seg tid til å jobbe for at du skal bli trygg med ham, og han opparbeider tillit. Mannen snakker på innpust og utpust, og sørger for at du får en god opplevelse i alle ledd. Holder det han lover dersom du må borre.

Dette er den første tannlegen som har klart å få meg til å le når jeg ligger i stolen.

Den i særklasse beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Faglig dyktig, lyttende, forklarende, nøyaktig, og ikke minst - usedvanlig hyggelig og behagelig tannlege.

Trondheims hyggeligste tannlege?

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Dr.Naghavi er en veldig dyktig tannlege som utfører arbeidet raskt og smertefritt.Det spesielle med ham er at han er så hyggelig mot pasientene!Aldri mas om puss og tanntråd,han behandler deg aldri som du er 7 år.Han småprater i vei,forteller hva han gjør og plutselig er han ferdig!Aldri har jeg opplevd at han foreslår dyre eller unødvendige behandlinger.

Behagelig, flink og trivelig!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg går gjerne til tannlegen, for Ghavam er en flink og veldig trivelig tannlege! Alltid blid, behagelig framtoning, forklarer hva han ser på bilder, og hele mannen lukter mild såpe. Begge tomler opp for Ghavam!👌

Dyktig og vennlig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En tannlegestol under behandling (med gapende munn) er ikke et godt egnet sted for toveis-kommunikasjon. For meg er det likevel viktig å vite hva som skjer og Ghavam er dyktig på både den faglige biten og den mellommenneskelige.

* Han informerer bra både før og under behandling.
* Han spør underveis - ja/nei spørsmål :) - og gir tilbakemelding
* Han er veldig presis og nøyaktig. Bedøvelsen virker som den skal hver gang uten at nålestikket gjør mer vondt enn det må. Hos andre tannleger har jeg hatt annen erfaring.
* Han jobber nøyaktig og effektivt med både bor, fylling og "oppbygging" (der det har ramlet av deler av en tann).

Det er oppfordret til å gi konstruktiv kritikk om hva som kan bli bedre. Skulle gjerne gjort det, men kan ikke komme på noe.

Ghavam bryr seg og er en meget vennlig, imøtekommende og positiv person. Kombinasjonen av det faglige og personlige gir toppscore fra meg.