Ghavam Naghavi

Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Kjapt og greit

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg fjernet en visdomstann, og hele seansen var overstått på under 5 min. Jeg føler ikke at effektiviteten gikk på bekostning av kvalitet og pasientbehandling, men snarere at det var flott at det gikk fort. Ingen har vel lyst til å bruke en time på å trekke en visdomstann, så neste gang vil jeg hvertfall ikke være nervøs for å bestille time til den samme tannlegen. Billig var det også, jeg er riktignok student men uten 10% rabatt hadde det uansett vært en god pris i forhold til hva jeg har hørt andre tannleger tar.

Ikke mere tannlegeskrekk

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig, forståelsesfull og effektiv. Blir rolig av å sitte i stolen hos ham og tannlegeskrekken er forduftet. Han er også flink til å ta hensyn til at ikke alle har like god økonomi og prøver å gjøre ting billigst mulig.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Hyggelig og imøtekommende tannlege, og det virket som han visste hva han snakket om.

Uorganisert og slurvete

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Behandles respektløst, og er slurvete.
Første timen skulle han blombere en fortann. La på en helt annen farge på den enn de andre.
Neste time var det en blombering, der den datt ut etter en dag.
Ringte for å få en ny time. Da lot han meg sitt i en og en halv time og vente.
Sekretæren gav han beskjed gjentatte ganger.Hun gav tilbakemelding om at de var forsinket. Fem minutter etter kommer tannleegesekretæren og sier han hadde glemt meg.dette kostet meg dyrt. Må betale for å ordne tannen til en annen tannlege.
Prater hele tiden, uavbrutt.

Meget profesjonell

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har veldig godt inntrykk av denne tannlegen. Han virker faglig dyktig, han er effektiv og utrolig imøtekommende. Han husker meg godt og har tid til en prat, selv om det går både ett og to år mellom hver gang jeg er der. Jeg har tannlegeskrekk, men har ikke engang trengt å fortelle det til ham for han gir et rolig og tillitsvekkende inntrykk. Man slapper nesten av i stolen hos ham. Meget hyggelig assistent har han også. Anbefales. Effektiv ekspedering også i resepsjonen. Ventetiden er kort.