Ghavam Naghavi

Trondheim Tannhelsesenter

2001

Trondheim Tannhelsesenter Prisliste

Trondheim Tannhelsesenter Telefonnummer73 53 45 4573 53 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongens gate 49 7012 Trondheim
Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Verdens beste tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Ghavam er helt enestående. Hyggelig, imøtekommende og særdeles dyktig. Tar seg alltid tid til å lytte og forklare hva han gjør. Skrekken er å måtte bytte til en annen tannlege.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Leste den siste anmeldelsen her, og følte det var nødvendig å komme med min. Har en lang «tannhistorie» oppgjennom årene og har erfart mange forskjellige tannleger. Med Ghavam trenger jeg ikke bytte før han går av med pensjon. Fantastisk dyktig tannlege med godt humør og effektiv arbeidsmetode uten at man føler det er stressende. At den forrige som skrev anmeldelse her hadde en negativ erfaring, kan like gjerne skyldes egen tannhelse enn tannlegens utførte arbeid. Og om det er noen som har tannlegeskrekk så er det bare å booke en time til Ghavam så er du kurert denne etter ett besøk. Snakker av erfaring.

Hyggelig fyr, men er ikke fornøyd med kvaliteten på arbeidet

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Ghavam er en hyggelig tannlege, som jeg har gått til over noen år - jeg har nå en ny tannlege fordi jeg har flytta fra byen. Ghavam har lagt to fyllinger hos meg, og begge fyllingene har den nye tannlegen min måttet fjerne og legge på nytt. Grunnen er at ikke alt det bløte på tennene ble fjernet før fyllingene ble lagt, og hullene har derfor vokst videre under fyllingen - den nye tannlegen min viste meg dette på røntgenbildene.

Begge hullene var i utgangspunktet veldig små, men fordi de har vokst seg større under fyllingene som Ghavam har lagt, så har det resultert i at jeg måtte få rotfylling - og ikke minst bruke veldig mye mer penger enn hva jeg hadde trengt.

Meget bra!!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Rett og slett en fantastisk tannlege. Grundig, tillitsvekkende og alltid i godt humør. Anbefales på det sterkeste.

Fantastic tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig,imøtekommende og respectful tannlege, og det virket som han visste hva han snakket om.