Ghavam Naghavi

Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Meget bra!!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Rett og slett en fantastisk tannlege. Grundig, tillitsvekkende og alltid i godt humør. Anbefales på det sterkeste.

Fantastic tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig,imøtekommende og respectful tannlege, og det virket som han visste hva han snakket om.

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har vært borti. Han er hyggelig, effektiv og forklarer nøye hva han skal gjøre før han utfører det.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En skikkelig koselig tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk, og har endelig funnet den rette tannlegen. Forteller hva han har tenkt å gjøre, og skaper tillit. Var også rask i sitt arbeid, uten å virke stresset. Trakk en visdomstann, tok maksimalt 10 min. Kjente ingen ubehag. Kan virkelig anbefale Naghavi!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg trodde i alle de år at bedøvelsen tannleger bruker ikke virket på meg. Det gjorde alltid vondt, og jeg utviklet en knusende tannlegeskrekk fra barnsben av.
Da jeg gikk til Ghavam, oppdaget jeg at bedøvelse virker, det er bare ikke alle som kan å sette det. Jeg har både rotfylt og trukket smertefritt hos ham.
I tillegg er han en særdeles hyggelig, imøtekommende og mild mann. Han forklarer godt og grundig. Han gjentar seg selv kanskje litt mye, men dette virker som et bevisst valg for å sørge for at pasienten får med seg alt.
Det eneste jeg har å utsette er at klinikken som helhet er ganske dyr, men for de som har tannlegeskrekk er det verdt prisen.

Super tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Han er imøtekommende, snakker mye og forklarer godt! Han er alltid blid og effektiv. I tillegg er han veldig flink å sette sprøyter, som er min store skrekk. Har trekt to visdomstenner hos han uten å bli dårlig eller besvime!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Valgte Ghavam på bakgrunn av legelisten.no og ble ikke skuffet. Dette er en kompetent tannlege med svært god forståelse for mennesker med tannlegeskrekk. Gir du beskjed tar han seg tid til å jobbe for at du skal bli trygg med ham, og han opparbeider tillit. Mannen snakker på innpust og utpust, og sørger for at du får en god opplevelse i alle ledd. Holder det han lover dersom du må borre.

Dette er den første tannlegen som har klart å få meg til å le når jeg ligger i stolen.

Den i særklasse beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Faglig dyktig, lyttende, forklarende, nøyaktig, og ikke minst - usedvanlig hyggelig og behagelig tannlege.

Trondheims hyggeligste tannlege?

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Dr.Naghavi er en veldig dyktig tannlege som utfører arbeidet raskt og smertefritt.Det spesielle med ham er at han er så hyggelig mot pasientene!Aldri mas om puss og tanntråd,han behandler deg aldri som du er 7 år.Han småprater i vei,forteller hva han gjør og plutselig er han ferdig!Aldri har jeg opplevd at han foreslår dyre eller unødvendige behandlinger.

Behagelig, flink og trivelig!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg går gjerne til tannlegen, for Ghavam er en flink og veldig trivelig tannlege! Alltid blid, behagelig framtoning, forklarer hva han ser på bilder, og hele mannen lukter mild såpe. Begge tomler opp for Ghavam!👌

Dyktig og vennlig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En tannlegestol under behandling (med gapende munn) er ikke et godt egnet sted for toveis-kommunikasjon. For meg er det likevel viktig å vite hva som skjer og Ghavam er dyktig på både den faglige biten og den mellommenneskelige.

* Han informerer bra både før og under behandling.
* Han spør underveis - ja/nei spørsmål :) - og gir tilbakemelding
* Han er veldig presis og nøyaktig. Bedøvelsen virker som den skal hver gang uten at nålestikket gjør mer vondt enn det må. Hos andre tannleger har jeg hatt annen erfaring.
* Han jobber nøyaktig og effektivt med både bor, fylling og "oppbygging" (der det har ramlet av deler av en tann).

Det er oppfordret til å gi konstruktiv kritikk om hva som kan bli bedre. Skulle gjerne gjort det, men kan ikke komme på noe.

Ghavam bryr seg og er en meget vennlig, imøtekommende og positiv person. Kombinasjonen av det faglige og personlige gir toppscore fra meg.

Kjapt og greit

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg fjernet en visdomstann, og hele seansen var overstått på under 5 min. Jeg føler ikke at effektiviteten gikk på bekostning av kvalitet og pasientbehandling, men snarere at det var flott at det gikk fort. Ingen har vel lyst til å bruke en time på å trekke en visdomstann, så neste gang vil jeg hvertfall ikke være nervøs for å bestille time til den samme tannlegen. Billig var det også, jeg er riktignok student men uten 10% rabatt hadde det uansett vært en god pris i forhold til hva jeg har hørt andre tannleger tar.

Ikke mere tannlegeskrekk

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig, forståelsesfull og effektiv. Blir rolig av å sitte i stolen hos ham og tannlegeskrekken er forduftet. Han er også flink til å ta hensyn til at ikke alle har like god økonomi og prøver å gjøre ting billigst mulig.

Dyktig og vennlig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Hyggelig og imøtekommende tannlege, og det virket som han visste hva han snakket om.

Uorganisert og slurvete

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Behandles respektløst, og er slurvete.
Første timen skulle han blombere en fortann. La på en helt annen farge på den enn de andre.
Neste time var det en blombering, der den datt ut etter en dag.
Ringte for å få en ny time. Da lot han meg sitt i en og en halv time og vente.
Sekretæren gav han beskjed gjentatte ganger.Hun gav tilbakemelding om at de var forsinket. Fem minutter etter kommer tannleegesekretæren og sier han hadde glemt meg.dette kostet meg dyrt. Må betale for å ordne tannen til en annen tannlege.
Prater hele tiden, uavbrutt.

Meget profesjonell

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har veldig godt inntrykk av denne tannlegen. Han virker faglig dyktig, han er effektiv og utrolig imøtekommende. Han husker meg godt og har tid til en prat, selv om det går både ett og to år mellom hver gang jeg er der. Jeg har tannlegeskrekk, men har ikke engang trengt å fortelle det til ham for han gir et rolig og tillitsvekkende inntrykk. Man slapper nesten av i stolen hos ham. Meget hyggelig assistent har han også. Anbefales. Effektiv ekspedering også i resepsjonen. Ventetiden er kort.

Blid og imøtekommende, men travel...

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Ganske godt inntrykk av denne tannlegen, blid og imøtekommende. Føler seg "velkommen". Dyktig og arbeider effektivt. Får time raskt, men han virker veldig travel og det er nokså dyrt...