Ghavam Naghavi

Autorisasjon (2001)

Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Skuffende—en praksis som bør revurderes

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Etter å ha fått 6 sms om tidspunkt for time, er de 40min forsinket. Uten å gi melding om det.

Slurvete tannlege som er mer interessert i å bevise egen fortreffelighet enn å lytte på pasient.
Tar avgjørelser på feil grunnlag, og hvem kan vel si fra med munnen full av ræl.

Som å dra på spa!

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Verdens beste tannlege! Jeg googlet han nettopp for å sjekke om han ikke tilfeldigvis hadde flyttet nærmere min by. Jeg brukte han når jeg studerte i Trondheim, men nå bor jeg ved Oslo. Men han er visst i Trondheim enda. Verdens snilleste, mest forsiktige, dyktige OG morsomme tannlege!! Selv om jeg alltid hadde en del å gjøre hos han så var det alltid bare behagelig og fint å være hos han! Nesten som å være på spa! Han er en engel, så morsom som sagt og jeg følte meg alltid mye bedre etter å ha vært der enn før jeg kom inn! Noe som er helt sykt siden jeg tross alt hadde vært hos tannlegen (og ofte hadde mye å gjøre). Vet ikke om jeg noen gang kommer til å finne lignende tannlege hvor jeg bor (i Oslo-området).. sukk! Han er verdens beste, han behandler deg som gull, og jeg anbefaler han spesielt hvis man har tannlegeskrekk eller ja, uansett! Nesten så jeg ville flydd til Trondheim for å dra til han men det hadde blitt mange flybilletter.. Uansett! Han scorer top score på enhver skala! Han er helt fantastisk! Ble anbefalt av en med-student den gangen! Velger du han kommer du til å skjønne hva jeg mener.

Beste tannlegeopplevelsen

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Ble anbefalt av mannen å gå til Gahvam. Jeg hadde store forventninger siden han har vært så fornøyd. Det innfridde! En bedre tannlegeopplevelse har jeg ikke opplevd. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales!

Fantastisk tannlege som anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk så gruer jeg meg ikke til å dra til tannlegen lengre. Merker knapt at man sitter i stolen, effektiv er han også.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Den dyktigste, hyggeligste og mest grundige tannlegen jeg har møtt. Han tar seg god tid til å vise, forklare og bygge tillit, samtidig som han har et fantastisk godt humør. Anbefales!