Ghavam Naghavi

Ghavam Naghavi er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ghavam Naghavi

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har vært borti. Han er hyggelig, effektiv og forklarer nøye hva han skal gjøre før han utfører det.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

En skikkelig koselig tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk, og har endelig funnet den rette tannlegen. Forteller hva han har tenkt å gjøre, og skaper tillit. Var også rask i sitt arbeid, uten å virke stresset. Trakk en visdomstann, tok maksimalt 10 min. Kjente ingen ubehag. Kan virkelig anbefale Naghavi!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg trodde i alle de år at bedøvelsen tannleger bruker ikke virket på meg. Det gjorde alltid vondt, og jeg utviklet en knusende tannlegeskrekk fra barnsben av.
Da jeg gikk til Ghavam, oppdaget jeg at bedøvelse virker, det er bare ikke alle som kan å sette det. Jeg har både rotfylt og trukket smertefritt hos ham.
I tillegg er han en særdeles hyggelig, imøtekommende og mild mann. Han forklarer godt og grundig. Han gjentar seg selv kanskje litt mye, men dette virker som et bevisst valg for å sørge for at pasienten får med seg alt.
Det eneste jeg har å utsette er at klinikken som helhet er ganske dyr, men for de som har tannlegeskrekk er det verdt prisen.

Super tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Han er imøtekommende, snakker mye og forklarer godt! Han er alltid blid og effektiv. I tillegg er han veldig flink å sette sprøyter, som er min store skrekk. Har trekt to visdomstenner hos han uten å bli dårlig eller besvime!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Valgte Ghavam på bakgrunn av legelisten.no og ble ikke skuffet. Dette er en kompetent tannlege med svært god forståelse for mennesker med tannlegeskrekk. Gir du beskjed tar han seg tid til å jobbe for at du skal bli trygg med ham, og han opparbeider tillit. Mannen snakker på innpust og utpust, og sørger for at du får en god opplevelse i alle ledd. Holder det han lover dersom du må borre.

Dette er den første tannlegen som har klart å få meg til å le når jeg ligger i stolen.