Trond Galtung

Travbaneveien 3 4031 Stavanger

Siste vurderinger av Trond Galtung

Utrolig dyktig og medfølende

Klinikk: Trond Galtung Skrevet

Som musikkstudent på blåseinstrument var jeg livredd for å ta den siste visdomstanna mi, men da den virkelig begynte å bråke måtte jeg til slutt krype til korset. Jeg ble anbefalt Trond Galtung av andre musikere, og angrer ikke! Han spiller selv, og vet hva det går i. Jeg var til kontroll etterpå og følte meg godt ivaretatt hele tiden.

Prisen var det heller ikke noe å si på, noe som teller veldig når man er student, og jeg er strålende fornøyd!

Anbefaler denne tannlegen til alle!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Trond Galtung Skrevet

Etter ett mislykket kjeve opprettings forsøk hos en annen tannlege når jeg va ung, trodde jeg at jeg måtte gå med dårlig bitt resten av livet.
Men jeg ble anbefalt og kontakte Trond Galtung.
Hans første reaksjon var at dette kunne ikke være slik - han skulle hjelpe meg!
Nå kan jeg endelig spise normalt igjen. Behandlingen har vært meget effektiv og smertefri !
Assistentene hans er også høyst behjelpelige og hyggelige damer.

Jeg kan ikke få takket Trond nok for hjelpen jeg har fått.

Utrolig dyktig og kompetent tannlege.

Klinikk: Trond Galtung Skrevet

Dr.Galtung har blitt benyttet av hele vår familie også av barna som nå er store. Han har bistått med regulering på barna og større og mindre inngrep på oss voksne. Hans utrolige dyktighet har gjort at ungene våre faktisk alltid har gledet seg til tannlegebesøket. Denne sjarmerende og flinke tannlegen anbefales på det varmeste.

En fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Trond Galtung Skrevet

Det er vår familiens tannlege siden vi kom til Stavanger i 2005!Han var høyt anbefalt og vi kan ikke tenke annen tannlege nå!dr Galtung kan alt - fra små tannreparasjon til komplisert tannregulering og bro som laget med spesiel utstyr over natt slik at ingen ser forskjell:-) Meget bra utstyrt klinikk med hyggelig personal og overraskende greit pris for så høy kompetent arbeid:-)