Ida Mørk

Østre Strandvei 10 3482 Tofte

Siste vurderinger av Ida Mørk

Dyktig og flink :)

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Har hatt Ida som tannlege siden jeg var ungdom ( 47 år nå ) . Bortsett fra et opphold på 5-6 år , hvor jeg har bodd et annet sted . Har brukt andre tannleger da , men ingen slår Ida . Hun er utrolig dyktig , og kan virkelig sine saker . Heller godstolen til tannlege Ida 10 ganger i året , en gyn 1 gang ;)

Tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Har brukt disse to i alle år. Og har tannlegeskrekk i voksen alder. Gjør vondt så tårene triller når jeg skal ta bilde av tennene som det ikke blir tatt hennsyn til, får bare beskjed om at jeg må bite hardere. Og det kjennes ut som om tennene skal rives ut når det blir "pirket" i de og skrapt tannsten.
Fortsetter alikevel å gå dit i håp om at det en dag skal bli tatt hennsyn til skrekken og smerten og jeg kanskje skal komme over tannlegeskrekken hos samme tannlegene som har gitt meg denne skrekken.

hatt samme tannlege fra jeg gikk på barneskolen og nå er jeg snakrt 40!

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Og det er en grunn til at jeg ikke bytter. Jeg er meget fornøyd med både behandlingen og prisene. Jeg blir godt tatt vare på og kommer ikke til å bytte tannlege. Anbefales på det varmeste!

Den flinkeste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Behandlingen jeg får er smertefri og behagelig, Ida er veldig nøye med å rense tenner og tannkjøttet siden jeg har hatt tannkjøttproblemer. Er meget fornøyd med de to broene hun har satt inn.
I forhold til andre tannleger jeg har brukt er hun både flink og gir en behandling til en fornuftig pris.