Ida Mørk

Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste

1984

Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Priser mangler

Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Telefonnummer32 79 42 0432 79 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandvei 10 3482 Tofte
Ida Mørk er tannlege i Hurum

Siste vurderinger av Ida Mørk

Kjempefornøyd!:)

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Jeg har gått hos denne tannlegen siden ungdomsskolen, er nå over 30 år, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte. En gang hadde jeg mye smerter etter fjerning av visdomstann, ringer Ida på en søndag, hun skal egentlig på båttur, men utsetter dette for at jeg skal få komme med en gang. For en service!:) Føler meg alltid godt tatt vare på, både av Ida og tannpleierne:) Ikke noe problem å sette seg i stolen der, når det er så hyggelig:)

Fantastisk service og behandling

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Fikk tannværk på mandag, fikk tilbud om kveldstime samme dag. Dagen det sto på som verst, ringte jeg Ida på kvelden og hun hadde middagsgjester og skulle på konsert. Men en gang konserten var over, møtte jeg henne på kontoret sammen med Even. De holdt på med tannen til 00:00! Da var tannen ute og smerten borte. Tusen takk for fantastisk behandling og service!

Dyktig og flink :)

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Har hatt Ida som tannlege siden jeg var ungdom ( 47 år nå ) . Bortsett fra et opphold på 5-6 år , hvor jeg har bodd et annet sted . Har brukt andre tannleger da , men ingen slår Ida . Hun er utrolig dyktig , og kan virkelig sine saker . Heller godstolen til tannlege Ida 10 ganger i året , en gyn 1 gang ;)

Tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Har brukt disse to i alle år. Og har tannlegeskrekk i voksen alder. Gjør vondt så tårene triller når jeg skal ta bilde av tennene som det ikke blir tatt hennsyn til, får bare beskjed om at jeg må bite hardere. Og det kjennes ut som om tennene skal rives ut når det blir "pirket" i de og skrapt tannsten.
Fortsetter alikevel å gå dit i håp om at det en dag skal bli tatt hennsyn til skrekken og smerten og jeg kanskje skal komme over tannlegeskrekken hos samme tannlegene som har gitt meg denne skrekken.

hatt samme tannlege fra jeg gikk på barneskolen og nå er jeg snakrt 40!

Klinikk: Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste Skrevet

Og det er en grunn til at jeg ikke bytter. Jeg er meget fornøyd med både behandlingen og prisene. Jeg blir godt tatt vare på og kommer ikke til å bytte tannlege. Anbefales på det varmeste!