Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste

Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannlegene Ida Mørk og Even Fæste

Den beste tannlegen

Tannlege: Ida Mørk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med med servicen😊Ida Mørk og hennes hjelpere er toppen👍Raskt og profesjonelt utfør

Som kunde føler du trygghet, jobben og prisen er bra.

Tannlege: Ida Mørk Skrevet

Som kunde hos Ida Mørk, føler du trygghet ved behandling, hun tar hensyn til kundens behov, kunne vært flinkere til å forklare underveis, men alt i alt, er jeg kjempe fornøyd! Tannlege er dyrt, men hos Ida er det veldig ålreite priser!

Kjempefornøyd!:)

Tannlege: Ida Mørk Skrevet

Jeg har gått hos denne tannlegen siden ungdomsskolen, er nå over 30 år, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte. En gang hadde jeg mye smerter etter fjerning av visdomstann, ringer Ida på en søndag, hun skal egentlig på båttur, men utsetter dette for at jeg skal få komme med en gang. For en service!:) Føler meg alltid godt tatt vare på, både av Ida og tannpleierne:) Ikke noe problem å sette seg i stolen der, når det er så hyggelig:)

Fantastisk service og behandling

Tannlege: Ida Mørk Skrevet

Fikk tannværk på mandag, fikk tilbud om kveldstime samme dag. Dagen det sto på som verst, ringte jeg Ida på kvelden og hun hadde middagsgjester og skulle på konsert. Men en gang konserten var over, møtte jeg henne på kontoret sammen med Even. De holdt på med tannen til 00:00! Da var tannen ute og smerten borte. Tusen takk for fantastisk behandling og service!

Dyktig og flink :)

Tannlege: Ida Mørk Skrevet

Har hatt Ida som tannlege siden jeg var ungdom ( 47 år nå ) . Bortsett fra et opphold på 5-6 år , hvor jeg har bodd et annet sted . Har brukt andre tannleger da , men ingen slår Ida . Hun er utrolig dyktig , og kan virkelig sine saker . Heller godstolen til tannlege Ida 10 ganger i året , en gyn 1 gang ;)