Magne Skomedal

Autorisasjon (1985)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Madla Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ...
Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Magne Skomedal er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Magne Skomedal

Flink og profesjonell

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Magne oppleves profesjonell, hyggelig med en varm humor, og gir god informasjon om prosessen underveis. Utstyret som brukes er moderne og oppdatert, og ingen annen kommunal tannlege har komt i nærheten av å fjerne så mye tannstein hos meg som han gjorde på min første time hos han. Fjernet også ene visdomstannen hos Anja Nilsen Nyland i spesialist-delen av klinikken, denne har helet fantastisk fint i løpet av få dager, og etter 3 dager nå trenger jeg nesten ikke å bruke smertestillende. Superfornøyd kunde! Er litt dyrt, men man får det man betaler for mener jeg. Om jeg skal pirke på noe må det være at jeg ville hatt en oversikt over hvilke tjenester og tillegg jeg betaler for på kvitteringen min, ikke bare sluttsummen, for forutsigbarhet i pris til neste gang.

Den beste tannlegen for meg

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Ja, det koster å gå hit, og jeg betaler med glede fordi det føles trygt, utstyret er moderne og sist, men ikke minst; Magne er den beste.

Han er effektiv, dreven og profesjonell. Ikke noe dilldall. Stiller spørsmål og besvarer spørsmål på en forståelig måte. Enkel å forholde seg til.

Han har en lun humor som kommer godt med. Snakker med respekt til kolleger og pasienter.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Faglig meget god og hyggelig tannlege.
Opplever aldri unødige fordyrende arbeider
Meget effektiv
Det høye prisnivået trekker ned.

Meget bra tannlege!

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Effektiv, rask og smertefri behandling. Veldig hyggelig. Er nesten kurert for tannlege skrekk! Veldig moderne senter med moderne, oppdatert utstyr.