Marie Charlotte Nilsen

Klette & Co., Majorstuen Tannlegesenter AS, Nilsen Marie Charlotte Tannlege Kvinne, 39 år

Autorisert 2002

Gydas Vei 16 0363 Oslo

Siste vurderinger av Marie Charlotte Nilsen

dyktig og hyggelig

Klinikk: Nilsen Marie Charlotte Tannlege Skrevet

faglig dyktig og omgjengelig. Gjør arbeid til høy standard, uten unødvendige tilleggsjobber som koster i dyre dommer. Anbefales!

Utmerket tannlege

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Hatt Marie som tannlege i 7 år og er strålende fornøyd hver gang. Hun er alltid blid og imøtekommende, faglig dyktig og veldig god på kommunikasjon. Forklare deg hva som skjer med tennene dine og røntgenbildene. I tillegg er selve klinikken ganske moderne og utstyret de bruker virker veldig nytt og avansert.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Marie Charlotte er uten tvil den mest hyggelige, imøtekommende og ærlige tannlegen jeg har hatt. Hos henne fikk jeg skikkelige tilbakemeldinger, og hjelp med alt annet tidligere tannleger hadde gjort feil. Hun viser interesse for deg som person, gir av seg selv, og man føler rett og slett at man har fått "valuta for pengene" - til tross for prisen!

Supert

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Har gått til Marie Charlotte Nilsen i snart 10 år. Alltid hyggelig og gjør en kjempebra jobb både ved rens av tenner og behandlig av hull!

Trygg og dyktig tannlege som nærmest har kurert min tannlegeskrekk.

Klinikk: Nilsen Marie Charlotte Tannlege Skrevet

Hun tar seg god tid med forklaring av hva hun skal gjøre og hvorfor. Hun virker trygg på det hun skal gjøre og er beroligende i forhold til tannlegeskrekk. Rent og skikkelig på tannlegekontoret. Greie priser.