Majorstuen Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 46 67 5422 46 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkev 64 A 0364 Oslo
Majorstuen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Majorstuen Tannlegesenter AS

Flink tannlege

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Jeg tok invisalign hos henne da hun kunne gi meg byens beste pris, og hun leverte god service og støtte under hele behandlingen på 16 måneder. Informativ, hyggelig og forsiktig i behandlingen. Timen begynner ofte ti minutter etter avtalt tid, men ellers er det bra.

Dyktig, flink og veldig snill

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og den ble jeg fort kvitt. Hun har vært tannlege for min mor i mange år og veien dit for meg ble da kort. Hun tar meg godt i mot og jeg er ikke lenger redd for tannlegen. Dette til tross for at jeg har hatt noen problemer som måtte fikses. Standard pris og ypperlig service! Go Lillian!

Meget vennlig, rask og effektiv :-)

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Dyktig tannlege som her tidligere nevnt, men vil også legge til at når det gjelder å "se" den enkeltes pasients kosmetiske behov, er hun særdeles god. Arbeidet er ikke bare tilfredsstillende utført ; gjelder det broer, fasetter eller andre kosmetiske løsninger, stiller hun i særklasse.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Hun er effektiv og grei, lett å få time, følger deg godt opp og er veldig hyggelig i tillegg. Føler aldr at hun skal "suge penger ut av deg". Jeg gleder meg alltid til å besøke henne.

Beste tannlegen.

Tannlege: Bjørn Forbord Skrevet

Veldig dyktig tannlege som tar seg god tid til å forklare hva som gjøres underveis. Jeg har veldig tannlegeskrekk, men det er en fryd å gå til Bjørn.

Liker også at han ikke er så gjerrig på penger.
Hver gang jeg er hos Bjørn får jeg beskjed om at jeg kan "betale neste gang". Jeg kunne fint ogås betale i mindre omganger.