Majorstuen Tannlegesenter AS

Majorstuen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Tannlegesenter AS

En superdyktig tannlege

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Lillian Hajdu er faglig meget oppdatert,men «prakker» ikke på deg behandling du egentlig ikke trenger. Hun er blid, hyggelig og serviceminded. Jeg har gått der i flere år og har aldri tidligere hatt en så bra tannlege!

Den beste tannlegen

Tannlege: Bjørn Forbord Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har vert hos, svært dyktig faglig, kan finne på
å rette opp arbeid han ikke er 100 prosent fornøyd med helt gratis.
Generøs, dyktig og hygglig!
Og har forståelse for at det er dyrt og fleksibel med betalings ordning, selv om det sjeldent er nødvendig!
Her får man topp utnyttelse av kostnadene, gjør er utmerket arbeid som holder svært lenge!
Må også få lov å berømme samtlige på dette tannlege kontoret, høy klasse alle sammen!
Har vert hos mange tannlege senter, men ingen som dette!
Alle er hyggelige! Håper Bjørn holder på noen år til, ellers alle de andre topp klasse! Selv om Bjørn er i en klasse for seg selv!

En særdeles dyktig og proff tannlege

Tannlege: Bjørn Forbord Skrevet

Kunne ikke vært mer tilfreds med min erfaring med Bjørn. Gått til ham i over 10 år, og har aldri opplevd annet enn veldig god behandling. Her er man i trygge hender, og det skader ikke at han er en hyggelig fyr.

Anbefales på det varmeste

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Svært dyktig, gir grundig oppfølging, gode råd og oppmuntrende kommentarer om tannpleie. Er hyggelig og omtenksom. Gir meg som pasient en god opplevelse av å bli profesjonelt ivaretatt på en sympatisk måte.

Dyktig

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Etter min første time hos Hajdu, har jeg endelig funnet den rette tannlegen. Min opplevelse er at hun jobber nøyaktig og grundig. Heller ikke noe minus at hun har et vennlig vesen.