Majorstuen Tannlegesenter AS

Kirkev 64 A 0364 Oslo
Majorstuen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Majorstuen Tannlegesenter AS

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Svært dyktig, gir grundig oppfølging, gode råd og oppmuntrende kommentarer om tannpleie. Er hyggelig og omtenksom. Gir meg som pasient en god opplevelse av å bli profesjonelt ivaretatt på en sympatisk måte.

Dyktig

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Etter min første time hos Hajdu, har jeg endelig funnet den rette tannlegen. Min opplevelse er at hun jobber nøyaktig og grundig. Heller ikke noe minus at hun har et vennlig vesen.

Profesjonell til fingerspissene

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Tannlege Hajdu utfører sitt arbeid på en profesjonell måte. Hun har et behagelig vesen, som gjør at du automatisk føler deg trygg og i varetatt. Dette gjenspeiles i hennes utførelse av behandlingen hvor hun hele tiden informerer om hva hun gjør, samtidig som hun utfører jobben skånsomt.

Lav faglig kompetanse

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Fra første møte med tannlegen føler jeg meg ille til mote. Hun snakker mye om sitt privatliv med bulimi. Ubekvem. Veldig pådriver av rotfylling og drar timen ut slik at du er nødt til å komme tilbake. Føles som om du tar opp tiden hennes og at du ikke helt kan stole på diagnosen hennes. Jeg dro til en annen tannlege og de ville ikke rotfylle og mente at det var unødvendig behandling. Hun er en selger; snakker om alt man kan gjøre for å få det perfekte smil og kan mobbe på dine naturlige tenner. Så mye at du føler at du trenger de porselen tennene og div. Jeg ville ikke gått til henne og anbefaler andre å tenke seg om
2 ganger før de stoler på diagnosen hennes. Urovekkende pengemaskin uten å tenke langsiktig for sin pasient.

kompetansesvikt

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Sitter ofte i tlf under timen. ufokusert og tilbyr unødvendige behandlinger. føler det er økonomisk baktanke for å tjene penger. ikke nok kompetanse. snakker ofte om hva hun kanskje heller ville gjort under selve behandlingen istedenfor å gjøre det før og avklare. misfonøyd og føler ikke trygghet.