Daniel Nordhaug

Daniel Nordhaug er tannlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Daniel Nordhaug

Beste tannlege

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Daniel Nordhaug er en kolosalt flink tannlege. Han er dyktig, nøye, rolig, ansvarsfull, ærlig og pålitelig. Han er veldig interessert i sitt yrke og vil alltid gjøre den beste løsningen for pasienten. God på å informere er han også. Får ikke fullrost Daniel nok. Jeg kommer ikke til å bytte tannlege frivillig.

Svært positiv opplevelse

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Besøkte Gjøvik Tannlegesenter og Daniel Nordhaug i dag. Opplevde en svært positiv og hyggelig tannlegetime. Imøtekommende og hyggelig personale i fine lokaler. Tannlegen tok seg god tid og forklarte godt underveis slik at jeg hele tiden visste hva som skulle skje.
Ubehaget ved å besøke tannlege var totalt fraværende. Mitt neste tannlegebesøk blir uten tvil hos Daniel og Gjøvik tannlegesenter.

(Nesten) kurert tannlegeskrekk

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Har også tidligere gode opplevelser med denne tannlegen, men et par år senere har ting bare blitt enda bedre. Han er tilgjengelig, skaper trygge og gode omgivelser, har godt samarbeid med støttepersonalet (som også er kjempehyggelige), gir gode forklaringer og gir opplevelsen av en felles forståelse av undersøkelsen og videre plan. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Blid tannlege, men ikke faglig god. Jeg kan på ingen måte anbefale denne tannlegen. Det ble mye dyrere enn forventet og dårlig resultat.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Gjøvik Tannlegesenter Skrevet

Hadde en god tannlegeopplevelse hos Daniel Nordhaug og gjøvik tannlegesenter. Veldig hyggelige og profersonelle! Han er en rolig og behersket person og jeg hadde ingen problemer med å stole 100% på han under behandlingen. Bra jobba!