Gjøvik Tannlegesenter

Gjøvik Tannlegesenter holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Tannlegesenter

Skuffet

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Anbefales ikke dersom du har tannlegeskrekk! Ikke mye empati å få av denne tannlegen her, hun gjør kun jobben og ingenting annet. Angrer på at jeg valgte å gå hit, det var ingen god opplevelse. Styr unna

Den beste tannlegen

Tannlege: Inger Lene Håheim Skrevet

En hyggelig og faglig dyktig tannlege med stor estetisk sans. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen.

Fantastisk tannlege med en fantastisk tannlegeassistent!

Tannlege: Atle Førde Skrevet

Atle Førde er en dyktig og solid tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden ungdommen, og han er en av grunnene til at denne skrekken nå er i ferd med å bli kurert. Jeg kommer nok alltid til å være utilpass hos tannlegen, men han og hans assistent støtter og oppmuntrer meg hele tiden, noe som gjøre det mer behagelig å gjennomføre behandlingen som planlagt. Ha planlegger alltid litt ekstra tid slik at vi ikke rusher gjennom behandlingen, og hører på meg dersom jeg trenger en pause. Han er meget god til å forklare hva han driver med, og jeg føler at jeg blir veldig godt tatt vare på rent faglig i tillegg til dette med tannlegeskrekken.
TAKK!

Beste tannlege

Tannlege: Daniel Nordhaug Skrevet

Daniel Nordhaug er en kolosalt flink tannlege. Han er dyktig, nøye, rolig, ansvarsfull, ærlig og pålitelig. Han er veldig interessert i sitt yrke og vil alltid gjøre den beste løsningen for pasienten. God på å informere er han også. Får ikke fullrost Daniel nok. Jeg kommer ikke til å bytte tannlege frivillig.

Definitivt IKKE den beste tannlegen!

Tannlege: Margrete Karterud Skrevet

Anbefales IKKE av meg. Andre har sikkert god erfaring med henne, men jeg har ikke hatt dét.
En lite empatisk tannlege av den gamle sorten.