Anders Helgedagsrud

Autorisasjon (2008)

Anders Helgedagsrud er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Anders Helgedagsrud

Anbefales av en med litt tannlegeskrekk

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Etter tidligere litt dårlige opplevelser med tannleger, er dette en absolutt høydare.
+ God informasjon
+ Hensynsfull
+ Gode råd
+ Godt resultat.

- Litt usikker på spillelisten

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Alltid en god opplevelse å komme til Anders. Her er alt topp, fra informasjon og behandling helt ned till spillelisten

Ikke helt bra

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Har brukt A.H. over en lengre periode. Ble anbefalt han av en kollega. Hyggelig fyr, men jeg begynner å lure på hvor nøye han er. Er hos han kun en gang pr år og da synes jeg han bør foreta en skikkelig undersøkelse, ikke kun se på bildene.
På kvitteringen står det undersøkelse , han foretok overhode ingen undersøkelse . Så litt på bildene og snakka. Betalte over 600,- kr. Var i stolen i Max 15 min og av den tiden vente jeg minst 5 min.

Sympatisk og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Har lenge holdt meg unna tannlege etter flere dårlige opplevelser. Ble anbefalt å gå på sjekk hos Anders, noe jeg ikke angrer på! Anders respekterer at jeg har tannlegeskrekk, og viser hensyn. Nå har jeg endelig funnet en tannlege jeg kan stole på, og jeg kommer ikke til å bytte han ut.

Kjempe hyggelig og flink,all ros til Anders.

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Anders er en kjempe hyggelig og flink tannlege.Alltid flink til og forklare hva han skal gjøre,noe som er veldig betryggende.