Anders Helgedagsrud

Anders Helgedagsrud er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Anders Helgedagsrud

Svært profesjonell og hygienisk

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Han inngir tillit, er hyggelig og veldig hygienisk. Han forklarer godt underveis hva han gjør og jobber raskt.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Anders er den beste tannlegen jeg noengang har hatt.
Veldig oppmerksom og omtenksom overfor pasienten når det gjelder alt fra behandling som utføres til psykiske utfordringer pasienten kan ha. Tar hensyn, forklarer og spør t.o.m pasienten om hva h*n synes er best 😁 Anbefales!
Ps. Alltid fin musikk 👍😂

Beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Anders er den beste tannlegen jeg har hatt. Føler han lytter til det jeg sier og mine problemer, og anbefalte en behandling til et problem jeg har hatt lenge, som nå er helt borte. Virkelig å anbefale! Har stor tillit til at han gir meg gode råd som fungerer.
Jeg har flyttet et stykke unna Jessheim, men kommer ikke til å bytte tannlege, tror ikke jeg klarer å finne en like bra tannlege som Anders.

Fantastisk grei tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Anders er en utrolig flink tannlege. Veldig engasjert, hyggelig og ganske morsom. Han er veldig nøye og sjekker ting helst både to og tre ganger før han er fornøyd. Alltid så godt som smertefri behandling, alt foregår rolig, raskt og rutinert. Jeg ble fort kurert for min gamle tannlegeskrekk og synes hvert besøk jeg har hatt har vært en ganske så behagelig opplevelse.

Veldig bra

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Hyggelig mot meg. God informasjon og tydelig. Smertefri behandling. Tannlegen var hele tiden rolig og forklarte hva han gjorde. Jeg fikk god tid til å skylle munnen.