Colosseum Tannlege Jessheim

Telefonnummer67 02 42 2067 02 42 ...
Ringveien 23 2050 Jessheim
Colosseum Tannlege Jessheim holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Jessheim

Et veldig positivt inntrykk.

Tannlege: Jörgen Tjernberg Skrevet

Tusen takk doktor. Profesjonell, ren, uten bivirkninger. Utførte implantasjon. Alt gikk bra etter operasjonen.

Det smerter meg å si at dette er den verste tannlegen jeg har hatt (basert på årelang erfaring med henne)

Tannlege: Berit Alvilde Nordal Thorud Skrevet

Jeg har tenkt lenge på om jeg bør skrive denne anmeldelsen av den enkle grunn at man skal være forsiktig med å generalisere ut fra egne erfaringer. Det er tross alt levebrødet til folk det er snakk om her, og det er alltid to parter i en sak. Jeg har sterk tannlegeskrekk, og er klar over at det kan være krevende for tannleger å håndtere dette.

Like fullt har jeg kommet fram til at det er nødvendig å informere andre om min opplevelse av Berit Alvilde, en tannlege jeg på det sterkeste vil fraråde andre å bruke.

Siden hun jobber på en Colloseumklinikk, en typisk moderne klinikk med nytt utstyr, forventet jeg en oppdatert og kunnskapsrik tannlege. Nå, etter årevis som kunde hos henne, innser jeg at jeg burde skiftet tannlege umiddelbart etter første konsultasjon. Jeg fikk raskt følelsen av manglende interesse for meg som pasient. Jeg følte også at hun hadde en overbærende holdning til tannlegeskrekken min, en følelse som bare har blitt forsterket gjennom behandlingsløpet.

Erkjennelsen av at det er meget stor forskjell på kompetansenivået til tannleger har kommet som et resultat av behandlingen jeg har fått. Den kom vel egentlig først etter å ha blitt undersøkt av to spesialister i kjølvannet av behandling hos henne,

Det er dessverre vanskelig for meg å gå i detalj rundt hva jeg har opplevd uten å bryte Legelisten sine retningslinjer.

Det er med tungt hjerte og dyrkjøpt erfaring jeg skriver denne anmeldelsen for å informere spesielt folk med sammensatte tannplager, periodontitt i slekta og/eller tannlegeskrekk at det finnes vesentlig mer kompetente tannleger å bli behandlet av. Jeg er ikke sint på henne, denne anmeldelsen er ikke skrevet i sinne, men jeg bærer på en slags sorg over at det tok så lang tid for meg skjønne at jeg må finne meg en betydelig mer kompetent tannlege, en tannlege med kompetanse på det nivået man faktisk forventer.

Jeg skriver dette for at du som leser skal slippe å bruke år på å komme fram til det samme.

Svært profesjonell og hygienisk

Tannlege: Anders Helgedagsrud Skrevet

Han inngir tillit, er hyggelig og veldig hygienisk. Han forklarer godt underveis hva han gjør og jobber raskt.

Beste tannlegen jeg har brukt

Tannlege: Shaheen Sæter Skrevet

Veldig god i jobben sin, og tar deg på alvor. Lett og prate med, og viser interesse. Føler meg alltid god ivaretatt her.

Får også alltid raskt time.

Dyktig tannlege.

Tannlege: Shaheen Sæter Skrevet

Shaheen tar seg god tid til pasienten. Forklarer hva hun gjør til enhver tid noe som er beroligende for den som ligger i stolen. Fantastisk for en som ikke liker seg så godt hos tannlegen, nå er det ikke noe problem å gå dit.
Hun er rolig og tar godt vare på deg som pasient.

Raskt time.