Hans Kristian Dahl

Son Torg, Storg 25 1555 Son

Siste vurderinger av Hans Kristian Dahl

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Topp service, dyktig og alltid et glimt i øye. Jeg har vært der i over 26 år og kan trygt si at behandlingene holder vann!

Meget bra tannlege i Son

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Har hatt gleden av å gå hos Hans Kristian Dahl i flere år nå, og er svært fornøyd med behandlingen han gir. Avslappet atmosfære, god kommunikasjon underveis og gode behandlingsresultater. Trivelig assistent også som bidrar til at tannlegebesøket blir vellykket. Anbefaler Dahl på det sterkeste.

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Sliter selv med fryktelig tannlegeskrekk, men HK har full forståelse for dette og tar det rolig og i mitt tempo. Jeg har måttet trekke tre visdomstenner, og det har gått lett som en lek. Han er flink og veldig hyggelig. Assistenten hans er også helt fantastisk.

Svært bra!

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Hans Kristian Dahl er veldig dyktig i sitt arbeid. Veldig jordnær og grei for oss med tannlegeskrekk. Litt lang ventetid på venterommet en gang i blant, men til gjengjeld så tar han seg god tid til hver pasient, noe som veier opp og gir pluss i boka! Har alltid blitt fornøyd med resultatet og aldri opplevd komplikasjoner i ettertid.