Hans Kristian Dahl

Autorisasjon (1981)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hans Kristian Dahl Telefonnummer64 95 80 0064 95 80 ...
Storgata 25, Spinnerigården 1555 Son
Hans Kristian Dahl er tannlege i Vestby

Siste vurderinger av Hans Kristian Dahl

Omtenksom, trygg og ser helheten

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Jeg kom til han for jeg trengte en ny fortann som jeg hadde mistet, og få gjort ferdig en påbegynt rotfylling i en jeksel. Han var klar på at det trengtes en fullstendig sjekk og undersøkelse, og status på alle tennene mine, og jeg fikk en oversikt over hvor dårlig det sto til med tennene mine. Tidligere når jeg har oppsøkt tannlege pga smerter ble det kun gjort noe med det ene problemet og den ene tanna som jeg hadde fått vondt i, og resten har fått forfalle. Derfor synes jeg at han er veldig flink og grundig, og han har nok spart meg for noen tusen når de andre tennene hadde hadde kommet så langt og det måtte rotfylles istedenfor. Jeg synes både han og sekretæren er veldig hyggelige. Han tok stor hensyn til at jeg sliter med litt tannlegeskrekk, og at jeg har en redsel under undersøkelsen av tennene når tannlegen pirker i tennene mine med en sånn en i metall, og til jeg merker at bedøvelsen har hjulpet og til jeg kjenner at bedøvelsen har hjulpet og jeg ikke vil kjenne noen smerte under borring og behandling. Jeg er veldig glad jeg kom til han når jeg søkte opp tannlege i Son, og anbefaler Hans Kristian Dahl varmt :-)

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Topp service, dyktig og alltid et glimt i øye. Jeg har vært der i over 26 år og kan trygt si at behandlingene holder vann!

Meget bra tannlege i Son

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Har hatt gleden av å gå hos Hans Kristian Dahl i flere år nå, og er svært fornøyd med behandlingen han gir. Avslappet atmosfære, god kommunikasjon underveis og gode behandlingsresultater. Trivelig assistent også som bidrar til at tannlegebesøket blir vellykket. Anbefaler Dahl på det sterkeste.

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Sliter selv med fryktelig tannlegeskrekk, men HK har full forståelse for dette og tar det rolig og i mitt tempo. Jeg har måttet trekke tre visdomstenner, og det har gått lett som en lek. Han er flink og veldig hyggelig. Assistenten hans er også helt fantastisk.

Svært bra!

Klinikk: Hans Kristian Dahl Skrevet

Hans Kristian Dahl er veldig dyktig i sitt arbeid. Veldig jordnær og grei for oss med tannlegeskrekk. Litt lang ventetid på venterommet en gang i blant, men til gjengjeld så tar han seg god tid til hver pasient, noe som veier opp og gir pluss i boka! Har alltid blitt fornøyd med resultatet og aldri opplevd komplikasjoner i ettertid.