Tor Rudolf Tegnander

Autorisasjon (1985)

Tor Rudolf Tegnander er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Tor Rudolf Tegnander

Meget dyktig i faget, beste jeg har hatt

Klinikk: Tor Tegnander Skrevet

Forklarer og beskriver på en måte som er forståelig.
Kanskje ikke den billigste men også her mener man får det man betaler for.

Hodbare løsninger

Klinikk: Tor Tegnander Skrevet

Tegnander egen motivert og trivelig tannlege. Han synes å ønske det beste for sine pasienter. Klinikken fremstår som ren og ordentlig. De jentene som arbeider der er kjempekoselige. Jeg fikk skiftet ut gamle amalgam fyllinger i 1998. De holder enda. Delmål jeg si er veldig bra. 20 år.
Det sier meg at han er nøyaktig .
Han anbefales

Ingen god opplevelse ved reklamasjon

Klinikk: Tor Tegnander Skrevet

Implantat løsner og det reklameres. Systemet som har vært benyttet er ukjent for andre tannleger, og i tillegg viser det seg vanskelig å skaffe reservedeler.
Ved reklamasjon sendes saken direkte til inkasso uten dialog - til og med utskrift av journal faktureres i ettertid.
Rom for forbedring av rutiner og kundebehandling.

Beste tannlegen ever!!!!

Klinikk: Tor Tegnander Skrevet

Sååå godt å få hjelp hos noen som skjønner at det er viktig å ta vare på ALLE tennene og at selv små høydeforskjeller på tennene kan lage både bitt-, kjeve- og andre helseproblemer. Når det slik gjøres godt arbeid, slipper man å reparere på nytt og på nytt samme tann - og i lengden blir det derfor rimeligere enn hos andre som ikke tar hensyn til eller ikke kan nok om helheten! Takk for supergod service, for beste tannlegehjelp ever og også beste tannpleierhjelp ever. Dere er supre alle sammen!!!