Ulf Stuge

1 vurdering

Siste vurderinger av Ulf Stuge

Kompetent og utrolig hyggelig

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Jeg har vært hos Ulf to ganger for å operere ut visdomstenner, og har vært like fornøyd begge gangene. Ulf utstråler en ro som ufarliggjør hele situasjonen, i tillegg er han effektiv, flink til å fortelle hva han gjør, spør hvordan det går underveis og tar seg tid til å fortelle hva du må passe på etter operasjonen. For meg som hadde gruet meg en god del før operasjonen var det helt fantastisk å komme til en tannlege som var så rolig og imøtekommende. Tennene mine var ute på 20 minutter, og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter inngrepene. Jeg anbefaler Ulf på det varmeste.

De andre som jobber på Spesdent er også kjempehyggelige, både tannlegeassistenter og de som sitter i resepsjonen. Lokalene er også veldig fine og rene.

Hvis du har litt tannlegeskrekk er Ulf definitivt personen du bør gå til. En mer behagelig tannlege/ kirurg skal du lete lenge etter!

Hyggelig og dyktig. Har du tannlegeskrekk, så er Ulf Stuge tannlegen du bør velge!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Har vært hos Ulf Stuge flere ganger det siste halve året. Jeg har trukket flere tenner, samt satt inn implantater. Denne tannlegen er helt spesiell og kan anbefales. Han setter sprøyter så forsiktig at du knapt merker det. Behandlingen er smertefri og han forteller deg underveis hva han gjør. Han opptrer rolig og du får umiddelbart en følelse at du er i de beste hender. Jeg har hatt minimal smerte i etterkant og alt har gått som det skal. Har vært hos mange tannleger i løpet av et langt liv, men Ulf Stuge kan jeg anbefale til de som måtte ha tannlegeskrekk, både barn og voksne. Takk for at det finnes så forsiktige og dyktige tannleger!

Best!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Beste tannlegen noen sinne! Ulf er imøtekommende og hyggelig, tar seg tid til å gjøre det som må til for pasientene sine. Han opererte ut ei visdomstann, og det gjorde faktisk ikke så vondt. I etterkant ble det noen komplikasjoner, han tok seg tid til meg på dagen for å følge meg opp, uten ekstra kostnad.

Ellers er Spesdent et sted med hyggelige mennesker, både i resepsjonen, på telefonen og assistentene.