Erik Svendsrud

Autorisasjon (1987)

Erik Svendsrud er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Svendsrud

Rask, behagelig, tålmodig, hyggelig.

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Vennlig bestilling og mottagelse! Beskrev alt han gjorde og forklarte etterpå. Jeg har tannlegeskrekk og pleier å ligge som en stiv stokk i stolen. Var helt avslappet og følte meg i trygge hender. kjente knapt når bedøvelsen ble satt. Veldig hyggelig, og vil gjerne gi mer info om at du måtte ønske. Anbefaler ham til alle!

Meget profesjonell og oppdatert

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Erik tar faget sitt med stort alvor. Han videreutdanner seg og tar ny praksis inn i sin behandling. Han kommer med gode forslag og er opptatt av det estetiske (i motsetning til de fleste andre jeg har vært hos i Norge som kun er overbetalte håndverkere).

Ekstremt profesjonell

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Han gir mye informasjon! Når jeg spør, forteller han om konferanser og kurs, nye materialer, nye teknikker og forskning, som viser at han er oppdatert. Det gir meg tillit til kompetansen hans.
Han er opptatt av det kosmetiske, og det er jeg også.

Han er stødig og vennlig. God kjemi, både med ham og tannpleierne. Sist var det en vietnamesisk kvinne som var så blid og lett på hånden at jeg følte nesten at jeg hadde vært på spa, selv om tennene skinte etterpå.

Klinikken ligger sentralt, og det er nesten aldri forsinkelser. Litt dyrere enn vanlig tror jeg, men det betaler jeg GJERNE, etter mange år med rare, irritable, billige og gammeldagse tannleger.

Jeg anbefaler denne klinikken til ALLE jeg kjenner.

Nedlatende og pushy

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

På den positive siden: Her har vi en mann som er opptatt av faget sitt, og er veldig kompetent, samt flink til å håndtere tannlegeskrekk.

På den negative siden: Han bruker ofte enormt med tid (tid som ikke akkurat er gratis) på å fortelle deg ting du vet, eller ikke trenger å vite, i unødig detalj og gjerne i en passiv-aggressiv og lett nedlatende tone.
Spesielt om du ikke er interessert i å kjøpe de dyreste tjenestene hans men lever på et studentbudsjett og derfor ikke er nevneverdig interessert i salgsfremstøtene hans.

Det er tidvis vanskelig å vite i hvilken grad anbefalingene hans følger pasientens faktiske behov eller hans egen økonomiske interesse.

I tillegg samarbeider han med en tannpleier som får Margrethe Munthe til å fremstå som humørfyllt og avslappet.

Jeg har derfor sluttet å bruke ham som min faste tannlege.

Han er grei

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Veldig oppdatert i faget sitt. Det eneste er at han prøver å selge deg mer tjenester som ikke er nødvendig. F.eks noe kosmetisk som å bytte fyllinger eller å ha behov regulering når det ikke trenges å gjøre noe med. (Bare to krukker tenner og 1 stygg fylling)
Jeg fikk også 3 forskjellige ganger som jeg har vært der en pris vurdering og til slutt blir alltid mer.