Tannlege Svendsrud

Telefonnummer22 35 25 0522 35 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vogts Gate 46 0477 Oslo
Tannlege Svendsrud holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlege Svendsrud

Fornøyd

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Dyktig og rolig. Fin for de med tannlegeskrekk. Samarbeider med dyktige folk. Det blir dyrt, men jeg syns det er verdt det.

Hyggelig, professionell, Extremt Flink på det han gör.

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Skulle ha bettskinne och fick en ordentligt anpassad bettskena. Erik är duktig på hans yrke och i tillägg otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera!

Rask, behagelig, tålmodig, hyggelig.

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Vennlig bestilling og mottagelse! Beskrev alt han gjorde og forklarte etterpå. Jeg har tannlegeskrekk og pleier å ligge som en stiv stokk i stolen. Var helt avslappet og følte meg i trygge hender. kjente knapt når bedøvelsen ble satt. Veldig hyggelig, og vil gjerne gi mer info om at du måtte ønske. Anbefaler ham til alle!

Meget profesjonell og oppdatert

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Erik tar faget sitt med stort alvor. Han videreutdanner seg og tar ny praksis inn i sin behandling. Han kommer med gode forslag og er opptatt av det estetiske (i motsetning til de fleste andre jeg har vært hos i Norge som kun er overbetalte håndverkere).

Ekstremt profesjonell

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Han gir mye informasjon! Når jeg spør, forteller han om konferanser og kurs, nye materialer, nye teknikker og forskning, som viser at han er oppdatert. Det gir meg tillit til kompetansen hans.
Han er opptatt av det kosmetiske, og det er jeg også.

Han er stødig og vennlig. God kjemi, både med ham og tannpleierne. Sist var det en vietnamesisk kvinne som var så blid og lett på hånden at jeg følte nesten at jeg hadde vært på spa, selv om tennene skinte etterpå.

Klinikken ligger sentralt, og det er nesten aldri forsinkelser. Litt dyrere enn vanlig tror jeg, men det betaler jeg GJERNE, etter mange år med rare, irritable, billige og gammeldagse tannleger.

Jeg anbefaler denne klinikken til ALLE jeg kjenner.