Tannlege Svendsrud

Vogts Gate 46 0477 Oslo
Tannlege Svendsrud holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlege Svendsrud

Veldig bra tannlege og tannpleiere

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Jeg har gått her i mange år og er kjempefornøyd. Prøvde en annen tannlege da jeg bodde et annet sted et par år, men angret veldig på at jeg ikke heller fortsatte hos Svendrud også i denne perioden. Nå er jeg tilbake hos Svendsrud og er glad for det. Jeg går stort sett hos tannpleier der som er dyktig, flink til å forklare og hyggelig.

Fornøyd

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Dyktig og rolig. Fin for de med tannlegeskrekk. Samarbeider med dyktige folk. Det blir dyrt, men jeg syns det er verdt det.

Hyggelig, professionell, Extremt Flink på det han gör.

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Skulle ha bettskinne och fick en ordentligt anpassad bettskena. Erik är duktig på hans yrke och i tillägg otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera!

Rask, behagelig, tålmodig, hyggelig.

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Vennlig bestilling og mottagelse! Beskrev alt han gjorde og forklarte etterpå. Jeg har tannlegeskrekk og pleier å ligge som en stiv stokk i stolen. Var helt avslappet og følte meg i trygge hender. kjente knapt når bedøvelsen ble satt. Veldig hyggelig, og vil gjerne gi mer info om at du måtte ønske. Anbefaler ham til alle!

Meget profesjonell og oppdatert

Tannlege: Erik Svendsrud Skrevet

Erik tar faget sitt med stort alvor. Han videreutdanner seg og tar ny praksis inn i sin behandling. Han kommer med gode forslag og er opptatt av det estetiske (i motsetning til de fleste andre jeg har vært hos i Norge som kun er overbetalte håndverkere).