Erik Svendsrud

Erik Svendsrud er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Svendsrud

Fornøyd

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Dyktig og rolig. Fin for de med tannlegeskrekk. Samarbeider med dyktige folk. Det blir dyrt, men jeg syns det er verdt det.

Hyggelig, professionell, Extremt Flink på det han gör.

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Skulle ha bettskinne och fick en ordentligt anpassad bettskena. Erik är duktig på hans yrke och i tillägg otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera!

Rask, behagelig, tålmodig, hyggelig.

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Vennlig bestilling og mottagelse! Beskrev alt han gjorde og forklarte etterpå. Jeg har tannlegeskrekk og pleier å ligge som en stiv stokk i stolen. Var helt avslappet og følte meg i trygge hender. kjente knapt når bedøvelsen ble satt. Veldig hyggelig, og vil gjerne gi mer info om at du måtte ønske. Anbefaler ham til alle!

Meget profesjonell og oppdatert

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Erik tar faget sitt med stort alvor. Han videreutdanner seg og tar ny praksis inn i sin behandling. Han kommer med gode forslag og er opptatt av det estetiske (i motsetning til de fleste andre jeg har vært hos i Norge som kun er overbetalte håndverkere).

Ekstremt profesjonell

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Han gir mye informasjon! Når jeg spør, forteller han om konferanser og kurs, nye materialer, nye teknikker og forskning, som viser at han er oppdatert. Det gir meg tillit til kompetansen hans.
Han er opptatt av det kosmetiske, og det er jeg også.

Han er stødig og vennlig. God kjemi, både med ham og tannpleierne. Sist var det en vietnamesisk kvinne som var så blid og lett på hånden at jeg følte nesten at jeg hadde vært på spa, selv om tennene skinte etterpå.

Klinikken ligger sentralt, og det er nesten aldri forsinkelser. Litt dyrere enn vanlig tror jeg, men det betaler jeg GJERNE, etter mange år med rare, irritable, billige og gammeldagse tannleger.

Jeg anbefaler denne klinikken til ALLE jeg kjenner.

Nedlatende og pushy

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

På den positive siden: Her har vi en mann som er opptatt av faget sitt, og er veldig kompetent, samt flink til å håndtere tannlegeskrekk.

På den negative siden: Han bruker ofte enormt med tid (tid som ikke akkurat er gratis) på å fortelle deg ting du vet, eller ikke trenger å vite, i unødig detalj og gjerne i en passiv-aggressiv og lett nedlatende tone.
Spesielt om du ikke er interessert i å kjøpe de dyreste tjenestene hans men lever på et studentbudsjett og derfor ikke er nevneverdig interessert i salgsfremstøtene hans.

Det er tidvis vanskelig å vite i hvilken grad anbefalingene hans følger pasientens faktiske behov eller hans egen økonomiske interesse.

I tillegg samarbeider han med en tannpleier som får Margrethe Munthe til å fremstå som humørfyllt og avslappet.

Jeg har derfor sluttet å bruke ham som min faste tannlege.

Han er grei

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Veldig oppdatert i faget sitt. Det eneste er at han prøver å selge deg mer tjenester som ikke er nødvendig. F.eks noe kosmetisk som å bytte fyllinger eller å ha behov regulering når det ikke trenges å gjøre noe med. (Bare to krukker tenner og 1 stygg fylling)
Jeg fikk også 3 forskjellige ganger som jeg har vært der en pris vurdering og til slutt blir alltid mer.

Nå tør jeg gå til tannlege

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Skoletannlege på 70-80 tallet satte dype spor og la igjen masse amalgan. Svendsrud har med sin faglige dyktighet, ro og god behandling, langt på vei kurert min tannlege skrekk.

Det eneste som hindrer meg er at tannlege behandling er veldig dyrt, men det er ikke Svendsrud sin feil. Han har normale priser og gir alltid ett overslag. Men genrellt synd at man fort ryker ut med nærmere 10 000kr for rotfylling, og deretter komplettering med krone.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Jeg har brukt dette tannlegekontoret i 3 år nå, og er utrolig fornøyd med både tannlege og tannpleiere.
Utover den årlig innkallelsen, får ma hurtig time dersom det skulle være nødvendig.

Her har jeg møtt hyggelige ansatte som er váre og oppmerksomme - i form av at de ser deg som mer enn bare en munn fylt med tenner.
Som pasient får jeg inntrykk av at dette er en arbeidsplass hvor ansatte trives på jobb, noe som smitter over og skaper god atmosfære.

Jeg opplever, i tillegg til å bli godt møtt og behandlet, at det er mye kunnskap innenfor dette kontorets vegger. De er informative, forklarende underveis i undersøkelsene og samhandler med meg som pasient. Mine behov blir etterspurt og følges opp fra gang til gang på en svært tilfredsstillende måte.

Nå har jeg ikke tannlegeskrekk lengre, og gleder meg i stedet til neste tennlegebesøk (nærmest).

God klinikk

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Her rettet de opp en feil fra tidligere tannlege og jeg liker at de er flinke til å gi gode råd. Flink tannpleier også. Litt stiv pris, og kanskje litt "pushy" på mersalg, men men. Har brukt dem de siste 8 årene og er fornøyd.

Som å gå på tannspa

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Jeg hadde tidligere tannlegeskrekk og ble anbefalt Erik av en kollega. Fra første gang jeg var der har jeg vært veldig fornøyd med behandlingene jeg fått, dialogen og med opplysningen om hvordan jeg bør behandle mine tenner videre.

Endelig en tannlege jeg ikke er redd for!

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Han er enormt nøyaktig, og bruker mye tid på å holde seg faglig oppdatert. Og han kan klokka, så du slipper å sitte en halvtime på venteværelset! Han har stor kompetanse, også på kosmetisk tannbehandling, og har et godt kontaktnett med fagpersoner i tilknyttede fag. Flinke tannteknikere etc.

Kvitt tannlegeskrekk!!

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Første gang jeg var hos Erik, begynte jeg å gråte fordi jeg var så redd. Han tok seg god tid, sa at vi ikke skulle gjøre noe jeg ikke var komfortabel med, og at vi skulle ta alt i mitt tempo!! Er i dag nesten kurert, iallfall ikke redd for å dra til Erik eller tannpleieren hans.
Kontoret ligger perfekt til kort vei fra kollektiv tilbud, lokalene er pene og imøtekommende, samt veldig fine ansatte. Vil på det varmeste anbefale dette tannlegekontoret og alle de som jobber der!!!

Kurert tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Jeg hadde grudd meg til tannlegebesøk i nesten 10 år. Etter kom i kontakt med Erik, er skrekken helt borte. Ordnet enkelt opp i de hullene som var, og anbefalte meg også en reguleringstannlege jeg kunne bruke for å rette opp noen skjevheter. Nå går jeg til tannteknikker noen ganger i året, og har Oslos reneste og retteste tenner :-)

Mer selger enn tannlege

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Rolig og behagelig tannlege, men svært opptatt av å selge kosmetiske tjenester for tennene. Ikke helt vanlig å tilby en på over 50 tannregulering for noen få skjevheter, eller hva med sliping, skallfasetter osv. Aldri vært misfornøyd med tennene før jeg begynte å bruke denne tannlegen. Har nå sluttet.

Veldig profesjonell

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Etter mange år uten å ha oppsøkt tannlege pga moderat tannlegeskrekk tok jeg mot til meg og bestille time hos Svendsrud etter å ha sett annonse på nettet. Fra første stund ble jeg ivaretatt som pasient på en meget profesjonell og respektfull måte. Tannlege Svendsrud brukte mye tid på å forklare behandlingsopplegg og videre oppfølging med tannpleier (som også er veldig hyggelig). Jeg fikk med egen perm med detaljert beskrivelse av behandlingsopplegg. Alt skjer med moderne utstyr. Det er bare å glemme barndommens skrekkopplevelser fra ulike skoletannleger.

Enkelt å parkere rett utenfor, eller komme via trikk.

Jeg er nå kvitt tannlegeskrekken 100% og går regelmessig til tannpleier på samme kontor. Blir like godt ivaretatt som pasient hver gang.

Flink tannlege som gir godt med informasjon

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Har vært hos Svendsrud flere ganger og han er dyktig og kunnskapsrik. Han henter opp røntgen på skjerm foran deg og viser deg eventuelle feil og forklarer gjerne ytterligere hvis man spør. Klinikken er liten og de som jobber der er vennlige.

Bruker skremme taktikk

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Jeg hadde vanlig kontroll hos Erik Svendsrud. Han sa at tennene mine var fine og at jeg trengte ikke å gjøre noe med det. Men samtidig foreslo han at jeg kan vurdere noen forskjellige behandlinger, og ga meg en mappe med informasjon om de dårlige tingene som kan skje hvis jeg ikke vil å ha disse behandlingene. Jeg følte meg ikke komfortabel med dette skremme taktikk. Enten trenger man behandling, eller ikke. Jeg gikk til en annen tannlege og hun sa at tennene mine var perfekt, at jeg hadde ingenting å bekymre seg for.