Birte Jordal

Birte Jordal er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Birte Jordal

Anbefales ikke

Klinikk: Colosseum Tannlege Bergen Skrevet

Hadde en dårlig opplevelse hos denne tannlegen. Ble dessverre ikke behandlet ferdig for det jeg hadde av problemer og endte med rotfylling et annet sted pga manglende behandling her. Følte også at jeg bare ble tilbudt andre behandlinger enn det jeg virkelig hadde behov for. Jeg ville valgt en annen tannlege…Ble også feilfakturert, for en behandling jeg ikke hadde bedt om.

Anbefales ikke!

Klinikk: Colosseum Tannlege Bergen Skrevet

Hadde en særdeles dårlig opplevelse hos denne tannlegen! Det var synlig tannsten igjen etter tannrensen. Manglende informasjon vedr. hull som ble avdekket og videre plan for oppfølging. Tannlegebesøket bar preg av hastverk og det ble utvist lite interesse og vilje til å hjelpe med øvrige tannproblemer. Bestemte meg til slutt for å bestille en ny time hos en annen tannlege for å få jobben utført på nytt. Bortkastet penger!

Veldig fornøyd

Klinikk: Muren Tannlegepraksis AS Skrevet

Hadde for litt siden mitt første tannlegebesøk på mange år. Kan ikke akkurat si at jeg gledet meg, og var mer enn en gang innom tanken på og avlyse timen.

Er glad jeg ikke gjorde det! Kom til lyse trivelige lokaler, og ble møtt av en hyggelig dame som serverte meg kaffe. Hun forsikret meg også om at tannlegen ikke hadde noe imot litt kaffe lukt fra munnen min:-)

Behandlingen fulgte opp den positive opplevelsen fra venteværelset. Tannlegen var smilende og imøtekommende, og holdt samtalen igang til tross for at jeg narturlig nok svarte med enstavelses ord. Fikk meg virkelig til å slappe av og innse at et tannlege besøk ikke er det verste man kan utsette seg selv for.

Anbefaler Muren Tannlgepraksis og tannlege Jordal på det varmeste!

Meget behagelig, dyktig og hyggelig personell

Klinikk: Muren Tannlegepraksis AS Skrevet

Jeg ble møtt av en hyggelig dame. Hun gav meg kaffe og dagens avis. Behandlingen var smertefri, informativ og jeg følte med helt trygg. Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Rotete og lang ventetid.

Klinikk: Muren Tannlegepraksis AS Skrevet

- Rotete og lang ventetid på behandling.
- Kun kort og kontant betaling som må betales umiddelbart.