Colosseum Tannlege Bergen

Colosseum Tannlege Bergen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Bergen

En komplett tannlege

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Jeg har hatt Arne som tannlege de siste 20 årene, og han har alt en tannlege skal ha.
Han er dyktig, tar seg tid og lytter til pasienten, inngir tillit, er skånsom om nødvendig, du får aldri følelsen av å ha betalt for mye og han er veldig hyggelig.
Kan anbefales.

Veldig behagelig

Tannlege: Truls Schreuder Vatne Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i flere år nå og er så og si kurert for tannlegefrykt. Det er alltid en behagelig og god stemning inne hos ham og tannpleieren. Praten går lett og det er alltid musikk på i bakgrunnen, noe som settes pris på av stressede pasienter så de kan sone ut de andre lydene. Han anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Asgeir Bårdsen Skrevet

Fikk utført en rotfylling på nytt som tidligere var gjort så dårlig at jeg ikke kunne tygge på ene siden. Jeg følte meg hele tiden trygg og ivaretatt, til tross for at det ikke er min favoritt ting å gå til tannlegen.

Anbefales ikke

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Hadde en dårlig opplevelse hos denne tannlegen. Ble dessverre ikke behandlet ferdig for det jeg hadde av problemer og endte med rotfylling et annet sted pga manglende behandling her. Følte også at jeg bare ble tilbudt andre behandlinger enn det jeg virkelig hadde behov for. Jeg ville valgt en annen tannlege…Ble også feilfakturert, for en behandling jeg ikke hadde bedt om.

Anbefales ikke!

Tannlege: Birte Jordal Skrevet

Hadde en særdeles dårlig opplevelse hos denne tannlegen! Det var synlig tannsten igjen etter tannrensen. Manglende informasjon vedr. hull som ble avdekket og videre plan for oppfølging. Tannlegebesøket bar preg av hastverk og det ble utvist lite interesse og vilje til å hjelpe med øvrige tannproblemer. Bestemte meg til slutt for å bestille en ny time hos en annen tannlege for å få jobben utført på nytt. Bortkastet penger!