Jan Marius Martinsen

Jan Marius Martinsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Jan Marius Martinsen

Beste tannlegen

Klinikk: Sætre tannlegesenter Skrevet

Har stilt opp 100% for meg i alle år, da jeg har hatt mye plunder med tenner…ringer tilbake når gan lover ..anbefaler han på det sterkeste..har fulgt han i snart i 10 år..kjempeflink og så forståelsesfull person..har du tannlegeskrekk så velger du han.en takk til Anne tannlegesekrerær/ resepsjon ( fixer det meste hun også

Sterk gjennomføringsevne, hyggelig tannlege og beste resultat

Klinikk: Sætre tannlegesenter Skrevet

Jeg er så fornøyd med behandlingen jeg fikk hos tannlegen! Personalet var vennlige og profesjonelle, og jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Takk for en strålende opplevelse.

Ypperlig tannlege

Klinikk: Sætre tannlegesenter Skrevet

En meget dyktig og hyggelig tannlege som også er inkluderende i behandlingen, forklarer hva han gjør.
Flott service

Dyktig og folkelig tannlege

Klinikk: Sætre tannlegesenter Skrevet

Etter en større rehabilitering av tennene mine ved Sætre Tannlegesenter (rotfyllinger, bro, kroner og implantat), så vil jeg si at tannlege Jan Marius Martinsen har utført denne jobben på en ypperlig måte. Han har vært en svært fokusert, dyktig/kompetent og folkelig tannlege å forholde seg til.

Jan Marius har i perioden utført et godt stykke håndverk hvor informasjon og teknisk utførelse har gått etter planen. Hans folkelighet og vesen har også sørget for at min opplevelse i stolen har vært svært god.

Tannlege Jan Marius Martinsen anbefales på det sterkeste hvis noen lurer på hvem de skal gå til neste gang …

Fantastisk broarbeid

Klinikk: Sætre tannlegesenter Skrevet

Både min kone og jeg er pasienter hos tannlege Martinsen. Min kone har vært plaget av periodontitt. En av tennene var løs og skjevstilt. Tannlege Martinsen ved Sætre Tannlegesenter har løst dette problemet på en meget tilfredsstillende måte ved å erstatte den løse tannen, som inngår i en bro fra hjørnetann til hjørnetann. Derved er muligheten åpen for ytterligere utskiftninger av tenner, dersom periodontitten skulle spre seg til to nærliggende tenner i faresonen. Arbeidet er så pent utført, ved at samtlige tenner innenfor broen er slipt og tilpasset, at underkjeven fremstår som opprinnelig.
Ta kontakt med tannlegen vår, hvis du har lignende problemer. Da vil du bli møtt med ekstrem profesjonalitet.
Vennlig hilsen (Navn fjernet av moderator).