Mari Elisabeth Vileid

godetenner*as
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Mari Elisabeth Vileid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mari Elisabeth Vileid

Lang erfaring med andre tannleger men endelig på plass i stolen til en jeg ksn stole på.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Når du gjennom et langt liv har lett etter kunnskap, erfaring og kompetanse er det en opplevelse å føle seg trygg! Tannhelsen betyr mer enn hvite tenner! Min beste anbefaling går til Mari Vileid! Hilsen

Verdens beste tannlege!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Mari er kjempeflink, hyggelig, behagelig og søt.
Kontoret er delikat, moderne og rent.
De andre som jobber på tannlegekontoret er også særs hyggelige.

Meget dyktig tannlege. Profesjonell og behagelig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Flotte lokaler, profesjonell behandling og god oppfølging. Jeg har satt inn to nye fortenner og er superfornøyd! Får mye skryt for nytt utseende!

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)

Beste tannelge gjennom mange år.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Mari Vileid har vært min tannlege i snart 20 år. Det skulle være attest god nok. Oppdaget denne nettsiden ved en ren tilfeldighet. Føler at Mari Vileid i GODE TENNER fortjener noen GODE ORD. Alltid tilstedeværende når behovet melder seg. Konkret i sin diagnose også til alternative løsninger. Du gjør ditt eget valg. Pris, kvalitet og faglig kompentanse er hennes styrke. Strukturert. Holder timeavtaler med god margin. Jeg kan anbefale min tannlege Mari Vileid på det varmeste. Bytt bank og bytt tannlege. Du vil garantert merke forskjellen.