Mari Elisabeth Vileid

Mari Elisabeth Vileid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mari Elisabeth Vileid

En glimrende tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Etter mitt årlige besøk hos tannlege Mari Vileid i går slo det meg hvor tilfreds jeg på alle måter har vært som hennes pasient i noe sånt som 20 år. Et veldrevet kontor, behagelig, hyggelig og såvidt mine tenner og jeg kan bedømme alltid førstklasses arbeid! Jeg har aldri behøvd å grue meg til disse konsultasjonene.

Veldig flink

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vileid kan anbefales varmt. Hun gjør en veldig god jobb og fremstår kunnskapsrik, erfaren og flink. Har erfaring med at hun kan beskrive alternative løsninger slik at pasienten selv kan være med å vurdere. Hun har også et behagelig og hyggelig vesen.

Dyktig tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Veldig fornøyd med Mari, nøyaktig, god service med kvalitet. Har vært hos henne i mange år, kan anbefales på det sterkeste. Proft og moderne utstyr.

Behagelig, dyktig, og veldig oppfølgende i sin behandling

Klinikk: godetenner*as Skrevet

En tillitsfull og trygg tannlege. Gir god informasjon om behandlingsløp, og tar deg med på faglige vurderinger til beste for deg som pasient. Gode Tenner AS er en hyper moderne klinikk med super service og god oppfølging.

Fantastisk flink og nøyaktig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Gjennom mange år har Mari Vileid hjulpet meg med tennene. Alltid grundig, alltid positiv og alltid gode resultater. Følger opp og gir en god og ærlig tilbakemelding. Lett å komme inn til time når det trengs. Super på anestesi!