Mari Elisabeth Vileid

Autorisasjon (1985)

Odontia godetenner Telefonnummer22 20 43 8122 20 43 ...
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Mari Elisabeth Vileid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mari Elisabeth Vileid

Topp tannlege

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Etter mange, mange årlige innkallinger fra tannlege Mari Vileid, er det bare en ting å si: Fantastisk tannlege på alle vis, både faglig og menneskelig. Henne kan du stole på. Orden på alt.

Tilgjengelig og pedagogisk

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Meget fornøyd med Mari! Hun setter pasienten først! Hun svarer raskt på e-post og stiller opp på kort varsel ved akutte situasjoner. Hun er flink til å forklare og svarer rolig og pedagogisk på alle spørsmål.

Den beste og kosligste tannlegen jeg vet om

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Så behagelig og hyggelig og grei og bestandig godt humør ,kunne ikke vært bedre .Annbefales på det varmeste .Har gått på samme sted i mange år

Anbefales!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Hei, jeg tenkte å skrive en anmeldelse om hvor fornøyd jeg er hos tannlegen „min” - Mari Vileid. Når jeg leser all den positive omtalen, kunne jeg skrevet de alle sammen èn gang til. Hele familien går til Mari, og hos oss går under navnet „tannfeen”. Strålende fornøyd, verdt hver krone ;-).

En glimrende tannlege

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Etter mitt årlige besøk hos tannlege Mari Vileid i går slo det meg hvor tilfreds jeg på alle måter har vært som hennes pasient i noe sånt som 20 år. Et veldrevet kontor, behagelig, hyggelig og såvidt mine tenner og jeg kan bedømme alltid førstklasses arbeid! Jeg har aldri behøvd å grue meg til disse konsultasjonene.