Mari Elisabeth Vileid

godetenner*as

Autorisasjon (1985)

godetenner*as Telefonnummer22 20 43 8122 20 43 ...
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Mari Elisabeth Vileid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mari Elisabeth Vileid

Den beste og kosligste tannlegen jeg vet om

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Så behagelig og hyggelig og grei og bestandig godt humør ,kunne ikke vært bedre .Annbefales på det varmeste .Har gått på samme sted i mange år

Anbefales!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Hei, jeg tenkte å skrive en anmeldelse om hvor fornøyd jeg er hos tannlegen „min” - Mari Vileid. Når jeg leser all den positive omtalen, kunne jeg skrevet de alle sammen èn gang til. Hele familien går til Mari, og hos oss går under navnet „tannfeen”. Strålende fornøyd, verdt hver krone ;-).

En glimrende tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Etter mitt årlige besøk hos tannlege Mari Vileid i går slo det meg hvor tilfreds jeg på alle måter har vært som hennes pasient i noe sånt som 20 år. Et veldrevet kontor, behagelig, hyggelig og såvidt mine tenner og jeg kan bedømme alltid førstklasses arbeid! Jeg har aldri behøvd å grue meg til disse konsultasjonene.

Veldig flink

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vileid kan anbefales varmt. Hun gjør en veldig god jobb og fremstår kunnskapsrik, erfaren og flink. Har erfaring med at hun kan beskrive alternative løsninger slik at pasienten selv kan være med å vurdere. Hun har også et behagelig og hyggelig vesen.

Dyktig tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Veldig fornøyd med Mari, nøyaktig, god service med kvalitet. Har vært hos henne i mange år, kan anbefales på det sterkeste. Proft og moderne utstyr.