Mari Elisabeth Vileid

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo

Siste vurderinger av Mari Elisabeth Vileid

Verdens beste tannlege!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Mari er kjempeflink, hyggelig, behagelig og søt.
Kontoret er delikat, moderne og rent.
De andre som jobber på tannlegekontoret er også særs hyggelige.

Meget dyktig tannlege. Profesjonell og behagelig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Flotte lokaler, profesjonell behandling og god oppfølging. Jeg har satt inn to nye fortenner og er superfornøyd! Får mye skryt for nytt utseende!

Svært profesjonell og dyktig, og veldig hyggelig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Å gå til tannlegen skal liksom ikke være hyggelig, men å komme til Mari Vileid er faktisk alltid veldig hyggelig.
Jeg er svært fornøyd med behandlingene jeg har fått. Utstyret er av det mest moderne man finner i Oslo tror jeg, og jeg har alltid hatt følelsen av at jeg får den riktige behandlingen. Jeg vil anbefale Mari Vileid hos GodeTenner på det varmeste. :-)

Beste tannelge gjennom mange år.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Mari Vileid har vært min tannlege i snart 20 år. Det skulle være attest god nok. Oppdaget denne nettsiden ved en ren tilfeldighet. Føler at Mari Vileid i GODE TENNER fortjener noen GODE ORD. Alltid tilstedeværende når behovet melder seg. Konkret i sin diagnose også til alternative løsninger. Du gjør ditt eget valg. Pris, kvalitet og faglig kompentanse er hennes styrke. Strukturert. Holder timeavtaler med god margin. Jeg kan anbefale min tannlege Mari Vileid på det varmeste. Bytt bank og bytt tannlege. Du vil garantert merke forskjellen.

Super på alle vis!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Mari Vileid hos Gode Tenner er på alle vis en super tannlege. Jeg har brukt Mari i 20 år, og vært en riktig så "brysom" kunde; kommer aldri til innkallinger, ringer alltid utenom kontor tid med akutte plager, fyllinger som har falt ut og tenner som har knukket! Og Mari er alltid like blid, effektiv og i møtekommen.
I tillegg på litt større prosjekter ( f.eks. innsetting av porselens tenner, eller bytting av en haug amalgam fyllinger) har jeg fått timer utenom kontor tid, som har passet meg perfekt!

Skal jeg klage på noe, ja da må det være at det fortsatt er like kjedelig å sitte stille mens hun jobber...