Thomas Heen

Autorisasjon (2014)

Tannlege Heen Telefonnummer37 04 17 3337 04 17 ...
Storgaten 33 4876 Grimstad
Thomas Heen er tannlege i Grimstad

Siste vurderinger av Thomas Heen

Dyktig og behagelig.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

En tidligere vurdering formidler min erfaring utmerket:
"Thomas Heen har vært min faste tannlege siden han åpnet sin praksis i Grimstad, og jeg er særdeles fornøyd med måten han behandler meg som kunde på. Han er rolig og nøyaktig, men også effektiv. Jeg opplever hele tiden at han følger "minste inngreps prinsipp" og ikke anbefaler behandling uten at han ser en klar tannhelsegevinst ved å gjøre det."

De gangene jeg har hatt behov for en time utenom den faste innkallingen har jeg fått det raskt.
Han informerer hele tiden om hva han gjør og hvorfor.

Meget bra totalinntrykk

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Flink til å forklare hva han til enhver tid gjør under behandlingen. En dyktig tannlege, rolig og effektiv. Det er tydelig at han kan sitt fag.

Behagelig og profesjonell

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Jeg liker ikke å gå til tannlegen, men hos Thomas Heen føler jeg med godt ivaretatt! Forklarer nøye før han gjør noe og tar hensyn til pasienten.
Anbefales på det sterkeste!!

Hyggelig og flink 🤗

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Før var jeg veldig engstelig for å gå til tannlegen , grudde meg i dagesvis . Nå er det bare en lek 😁 Er superfornøyd med Thomas 👍🏻👍🏻 Han er forsiktig og forståelsesfull 😁😁