Thomas Heen

Autorisasjon (2014)

Tannlege Heen Telefonnummer37 04 17 3337 04 17 ...
Storgaten 33 4876 Grimstad
Thomas Heen er tannlege i Grimstad

Siste vurderinger av Thomas Heen

Rolig og beroligende tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Hyggelig og grei fyr, som tar hensyn til det ubehaget som jeg har i tannlegestolen.
Og han får seansen til å bli mye mindre ubehagelig enn tidligere opplevelser.

Han har orden i sysakene, og jeg kommer som regel inn til avtalt tid.

Jeg har anbefalt Heen til flere kollegaer.

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Heen har gjort meg total trygg i tannlegestolen. Finnes ikke anspent og har ikke frykt. Han forklarer alt han gjør og en utrolig behagelig måte å være på. Bare gode ord om tannlege Heen😄

Imøtekommende og ivaretagende.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Det er god stemning blant de som jobber der, og du blir alltid møtt på en hyggelig måte. Thomas har et behagelig vesen og glimt i øyet. Han informerer og forklarer både før, underveis og i etterkant. Du føler deg godt ivaretatt. Han henviser også til spesialister når han mener det er til det beste, og det er tillitsvekkende.
Jeg har sjelden måttet vente over avtalt tid, og har fått hjelp raskt ved akutte tilfeller.
Lokalene er rene og lyse, og de hygieniske forholdene virker gode, også nå i disse koronatider.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

En meget behagelig person både i tale og handling som forklarer deg hva som skal gjøres og blir gjort under hele behandlingen. Han er dessuten flik med å gi råd om hvordan tannhelsen kan forbedres.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

En flink og veldig behagelig tannlege. Forklarer nøye hva som må gjøres og hvordan. Har helt sluttet å være redd for å gå til tannlege etter jeg begynte hos ham.