Tihamér Szkobcov

1 vurdering

Siste vurderinger av Tihamér Szkobcov

effektiv flink og hyggelig

Klinikk: Muren Tannlegepraksis AS Skrevet

Bestilte førstegangskontroll via LetsDeal og troppet til første tannlegebesøk på 6 år (minst)
Tannlege kjørte på med fjerning av tannstein raskt og effektivt, fortalte kva han fann og viste hull med kamera. Kjørte på med AirFlow for fjerning av plakk og fyrte på med fluor. Deretter rett på røntgenbilder og status var;
1 hull som fikses (til en god pris) der
1 begynnende hull som han meinte eg fikset selv med iherdig bruk av tanntråd og fluorskyll

fiks ferdig på 30 minutter. Han var nok ikkje like forsiktig og beskyttende som min barndomstannlege på barneskolen, men det var på ingen måte vondt eller ubehagelig (meir enn eit tannlegebesøk skal vere)

Så ingenting å stusse over - bare å komme seg til tannlegen !

Min oppfatning av Tihamer Szkobcov

Klinikk: Muren Tannlegepraksis AS Skrevet

Jeg henvendte meg til tannlege Tim Szkobcov med forskjellige problemer i år 2015 og 2016. Han er profesjonell i sitt arbeid - erfaren,energisk og oppmerksom. Han utfører ikke bare sitt arbeid med glans, men er også varsom og hensynsfull med sin pasient, prøver alltid å gjøre det komfortabelt for pasienten og pasienten føler seg alltid vell. Dessuten gir han gode råd og anbefalinger. Jeg er veldig glad for at jeg går til akkurat denne tannlegen.

Veldig godt inntrykk

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Professionel tannlege som kan jobben sin veldig godt! Merker stor forskjell på han og min tidligere tannlege. For meg virker det som han vet hva han gjør.

.Dårlig

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Han blir sur om du ikke ble helt fornøyd med resultatet. Jeg har klaget på tannbehandling og fikk ingen støtte av han eller daglig leder ved Eurodent Bergen. Prisene er heller ikke så lave , vill heller gå til en annen tannlege å betale litt høyere en til han. Elendig service og pasient behandling!!!!