Oda Bruteig Brunvoll

Oda Bruteig Brunvoll er tannlege i Nes

Siste vurderinger av Oda Bruteig Brunvoll

Verdens søteste

Klinikk: Tannlege på Årnes Skrevet

Oda er verdens søteste og snilleste Tannlege. Jeg begynte hos henne som den første tannlegen etter skoletannlegen og hadde da flere hull, trengte rotfyllinger og hadde tannlegeskrekk. Hun tok vare på meg fra første stund, er tålmodig og profesjonell, gjør en innsats for å huske deg fra gang til gang, og er generelt bare supersøt. Selv om jeg har flyttet lenger unna, reiser jeg i over en time, bare for å komme til Oda. Kommer nok til å bruke Oda livet ut!

I would recommend her to everyone!

Klinikk: Tannlege på Årnes Skrevet

I am an older patient and had only the best experiences with Oda Bruteig Brunvoll. She is very professional, friendly and reassuring. I have been only happy with her care.

Flink og hensynsfull

Klinikk: Tannlege på Årnes Skrevet

Kom inn med akutt tannverk på dagen. God service og forsiktig tannlege. Viste hensyn til pasient med litt tannlegeskrekk. Forklarer godt og forståelsesfullt.

Skuffet

Klinikk: Per Egil Øyri Tannlege Skrevet

Dessverre skuffet over Oda Bruteig Brunvoll, hadde veldig godt inntrykk til å begynne med. Kommer ikke tilbake til denne tannlegen.

Faglig dyktig, imøtekommende og dyktig

Klinikk: Per Egil Øyri Tannlege Skrevet

Ekstremt fornøyd med Oda da hun var min tannlege på Årnes. Hyggelig og imøtekommende, geniunt interessert i å hjelpe og ekstremt god i sitt fag.