Jawad Afzal

Din Tannklinikk Da

2014

Din Tannklinikk Da Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Jawad Afzal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jawad Afzal

Veldig hyggelig tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter å ha byttet tannlege har jeg gått til Jawad for kontroll. Nylig har han også behandlet meg for tannkjøttproblemer. Jawad er høflig, meget profesjonell og forsiktig. Han tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Han lager også skriftlig prisoverslag. Jawad er en veldig hyggelig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste!

Imponerende!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg gikk til Javad for en lengre behandling og er ekstremt fornøyd! Svært profesjonell, veldig høflig og hyggelig! Anbefales på det sterkeste!

Han er fantastisk

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Hyggelig, snill, tålmodig ,han er bli , bra behandling, alltid hilser, får time når det passer meg , presis ,

Overlegent

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Profesjonell, effektiv og ikke minst hyggelig. Tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Kan anbefales!

Kjempeflink og veldig hyggelig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Denne tannlegen er helt super! Tar seg god tid og forklarer godt underveis. Han får till og med meg, som synes tannlegebesøk kan være guffent til å slappe av. Det virker som han kan sakene sine bra. En skikkelig hyggelig fyr som jeg var stor tillit til.