Jawad Afzal

Din Tannklinikk Da

2014

Din Tannklinikk Da Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Jawad Afzal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jawad Afzal

Overlegent

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Profesjonell, effektiv og ikke minst hyggelig. Tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Kan anbefales!

Kjempeflink og veldig hyggelig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Denne tannlegen er helt super! Tar seg god tid og forklarer godt underveis. Han får till og med meg, som synes tannlegebesøk kan være guffent til å slappe av. Det virker som han kan sakene sine bra. En skikkelig hyggelig fyr som jeg var stor tillit til.

Super tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

En veldig flink tannlege!
Etter årevis med tannlegeskrekk og etter å ha ventet altfor lenge med å gå til tannlege, kom jeg endelig til en tannlege som er rolig og behagelig, forklarer tydelig hva som skal skje og gjør tilpasninger om nødvendig. Trygg og profesjonell.

Også positivt at han er forståelsesfull i forhold til at noen pasienter har tannlegeskrekk, tar det på alvor.

Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har funnet min super tannlege. Han er veldig lett på hånden, kjapp og utrolig flink. Rett og slett fantastisk. Blandt alle flinke jeg har vært hos, så er han den beste av dem. Jeg vil anbefale han på det sterkeste. Dette er oslo nye super tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Veldig dyktig. Endelig en tannlege som kunne løse mine mange mislykkede tannlegebesøk. Jeg kommer igjen til neste år. Takk for all hjelpen :))