Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Utrolig flink og vennlig

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Vært min faste tannlege i noen år nå og jeg er veldig fornøyd. Veldig dyktig i sitt fag. Anbefales !

Min dyktige og trygge tannlege!

Tannlege: Modassar Amin Skrevet

Dyktig tannlege med tydelig faglig høyt nivå! Min tannlegeskrekk er helt borte etter jeg fant denne engasjerte og omtenksomme tannlegen! Han jobber på en behagelig måte og informerer godt underveis i behandlingen hva som skal skje, utstyrer med speil ved behov! Føler meg trygg og veldig godt ivaretatt!

Anbefales på det sterkeste!!!

Svært dyktig

Tannlege: Modassar Amin Skrevet

Hatt tannproblemer i mange år. Oppsøkte tilfeldigvis Amin, og for et fantastisk resultat. Han informerte grundig, sjekket svært nøye og resultatet ble helt fantastisk.
Anbefaler Amin på det sterkeste.

Den beste!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!

Hyggeligste

Tannlege: Manpreet Kaur Skrevet

Tannlegen er utrolig hyggelig. Lett å prate med og sørger for at jeg har det fint og komfertabel under behandlingen!
Super fornøyd :D