Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Manpreet Kaur Skrevet

Altså. Jeg har så tannlegeskrekk og måtte inn for å trekke en visdomstann i dag. Det var altså en så positiv opplevelse og absolutt ingen smerter knyttet til sprøytene med bedøvelse eller noe annet. Dette var en så fantastisk opplevelse og hun var så utrolig flink. Virkelig anbefales! Takk for så nydelig behandling.

Veldig Bra

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Har vært oss tann lege Amer i siste 3 år og er veldig fornøyd og vil anbefale ham. Han er dyktig or bilig.

Utrolig flink og vennlig

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Vært min faste tannlege i noen år nå og jeg er veldig fornøyd. Veldig dyktig i sitt fag. Anbefales !

Den beste!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!

Hyggeligste

Tannlege: Manpreet Kaur Skrevet

Tannlegen er utrolig hyggelig. Lett å prate med og sørger for at jeg har det fint og komfertabel under behandlingen!
Super fornøyd :D