Din Tannklinikk Da

Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk Da holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk Da

Overlegent

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Profesjonell, effektiv og ikke minst hyggelig. Tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Kan anbefales!

Rolig og kyndig

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Som alltid var besøket hos Amer avslappende. Han har en meget rolig måte å snakke og jobbe på. Jeg føler at jeg er i de beste hendene.

Rolig, lyttende og tilitsvekkende tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Jeg gikk til han med et grensetilfelle der andre tannleger ikke ville lytte til mitt behov. Dhiya derimot forstod hva jeg ønsket og ga meg den mottakelsen jeg trengte og tilpasset behandlingen til mine ønsker. Det viste seg å bli en suksess, så jeg er veldig takknemlig.
At klinikken er rimeligere enn andre OG at de har åpent på kveldstid er også to store plusser i boka.

Nøyaktig og dyktig tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Bra prisoverslag på forhånd, nøyaktig og tar seg god tid under behandlingen. Kunne forklart litt bedre hva som skjer underveis og hvor lang tid behandlingen er forventet å ta.

Fantastisk god tannlege!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Dhiya er en dyktig tannlege som gjør behandlingen til en god opplevelse. Han er rolig og emptisk som gjør at jeg også slapper mer av, tross tannlegeskrekk. Han er også effektiv og billigere enn de fleste andre tannklinikker i Oslo. Kan anbefale han på det varmeste!