Din Tannklinikk DA

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Den beste!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!

Hyggeligste

Tannlege: Manpreet Kaur Skrevet

Tannlegen er utrolig hyggelig. Lett å prate med og sørger for at jeg har det fint og komfertabel under behandlingen!
Super fornøyd :D

Tålmodig og rolig

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Jeg har gått til flere tannleger som er gode på tannlegeskrekk, og det er Naeem også. Det er behagelig å være i hans stol. Han kan være morsom også, i tillegg til å være tålmodig og sjekke inn med meg hvordan det går. Han er presis med bedøvelsessprøytene og lett på hånden. I denne omgangen hadde jeg en akutt situasjon og fikk tildelt Naeem, og jeg beholder ham som min tannlege fra nå :) Venteværelset er litt stusselig, men Din Tannklinikk får mange plusspoeng fra meg for rause åpningstider og veldig bra prisnivå (men Naeem kan bli litt flinkere til å anslå kostnad før han går i gang, på nettsiden deres står det fra-priser).

Dyktig og trygg

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Dhiya er en varm person og en dyktig tannlege. Han tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før og underveis og gir bra prisoverslag.

En av oss har tannlegeskrekk som har blitt "kurert" ved å gå til Dhiya. Anbefales på det sterkeste til vanlige kunder og folk som er redd for å gå til tannlegen.

Din Tannklinikk har veldig serviceinnstilte personer i resepsjonen, med rene og trivelige lokaler. Rimelige priser, og kort ventetid.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Naeem Khan Shinwari Skrevet

Fantastisk flink tannlege som rotfylte tanna mi, hadde tannlegeskrekk men han var veldig rolig og rotfylte tannen profesjonelt, anbefales virkelig!!