Din Tannklinikk Da

Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk Da holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk Da

Beste tannlegen

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Amer er den beste tannlegen man kan ha! Før jeg begynte hos han hadde jeg ganske sterk tannlegeskrekk, men etter å ha møtt han og gått til han noen ganger gleder jeg meg faktisk til å gå til tannlegen. Utrolig men sant.
Føler meg veldig trygg og ivaretatt i stolen hos han. Han forklarer veldig nøye underveis og er veldig påpasselig på å fortelle om mulighetene for bedøvelse om man trenger det.
Håper han aldri slutter som tannlege!

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Effektiv, rolig, imøtekommende, forutsigbar, flink. Duppa faktisk så vidt av mens han fikset et hull.

Enestående !!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost tannlege Dhiya Alkassar ved Din Tannklinikk. Profesjonell, nøye og meget godt arbeide som utføres, Han er også meget kundevennlig og behagelig, og kommer med forslag og innspill til løsninger jeg ikke har tenkt på selv. Jeg har nå benyttet vedkommende en tre års tid, og vil aldri tenke på å bytte. Vil også anbefale ham til alle som søker tannlege, eller bytte av tannlege.

din tannklinikk

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Tannlege Amir er en behagelig tannlege. Utrolig netthendt, holder deg underrettet underveis, stø hånd og jeg føler meg trygg.

Amer Maqbool Ahmad

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

BESTE TANN LEGE, BESTE SERVISE, VELDIG GODT PRISER :) VELDIG FORNØYD, ANBEFALT :)

JEG ER VART KUNDER FRA 2011