Din Tannklinikk Da

Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Din Tannklinikk Da holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Din Tannklinikk Da

Kjempe fornøyd

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Har vært litt uheldig der mye har måtte gjøres med tennene i det siste. Dette har gått så å si smertefritt med Jawad. Høflig, dyktig og til en pris som er langt rimeligere enn noe annet sted. Jawad gir god informasjon og man tas godt vare på. Anbefales!

Smertefri behandling.

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Amer er en behagelig person og dyktig tannlege. Han tar seg god tid og forklarer nøye hva han gjort og hva han skal gjøre. Han passer godt på tiden, så vi kommer presis inn til time. Med god hygiene, topp utstyr, så blir behandlingen smertefri. Anbefales for alle - også de med tannlegeskrekk.

Beste tannlege i Oslo

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Virkelig å anbefale.
Han er rolig, hyggelig, kjennes som han har stor kunnskap i faget sitt.
Kort ventetid. Rimelig i pris.
Flink å forklare og å lytte.
Håper han bli værende i mange år !
Takk for en god tannlege opplevelse.

Svært fornøyd

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Etter å ha blitt feilbehandlet i Polen kom jeg til Manzar. Har valgt å vente med ros, men implantatene fungerer over all forventning. Og pris og grundighet i behandling. Har ikke ord. Jeg tar gjerne toget fra Østfold til deg. Håper du vil ha meg som pasient.

Veldig hyggelig tannlege!

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Etter å ha byttet tannlege har jeg gått til Jawad for kontroll. Nylig har han også behandlet meg for tannkjøttproblemer. Jawad er høflig, meget profesjonell og forsiktig. Han tar seg tid til å forklare hva han gjør og hvorfor. Han lager også skriftlig prisoverslag. Jawad er en veldig hyggelig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste!