Logo for Din Tannklinikk DA

Din Tannklinikk DA

Logo for Din Tannklinikk DA

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Den beste tannlegen

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Den aller beste tannlegen som finnes, du kommer ikke til en bedre enn han.
Utrolig dyktig, kunnskapsrik og god. Hvis du har angst er dette tannlegen for deg, man føler seg så forstått, sett og godt ivaretatt . For en fantastisk person. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Tannlegebesøk kan ofte oppleves som ubehagelige, men jeg kan ikke gi nok skryt av Dhiya. Han er så rolig, forståelsesfull og profesjonell at han får meg som pasient føle meg trygg og ivaretatt.

Kan ikke gi nok av skryt av Dhiya. Han tar seg god tid, forklarer godt hva som behøves å gjøre og hva man skal prioritere først.

Har anbefalt han til både min familie og kollegaer som alle er kjempefornøyd med han som tannlege.

10/10!!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

bare positiv opplevelse.
veldig fornøyde

Veldig Bra

Tannlege: Amer Maqbool Ahmad Skrevet

Har vært oss tann lege Amer i siste 3 år og er veldig fornøyd og vil anbefale ham. Han er dyktig or bilig.

Utrolig flink og vennlig

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Vært min faste tannlege i noen år nå og jeg er veldig fornøyd. Veldig dyktig i sitt fag. Anbefales !