David Nikolai Vatne

1 vurdering

Siste vurderinger av David Nikolai Vatne

Ubehagelig tannlege for barn

Klinikk: Tannhelsetjenesta i Ålesund Skrevet

Tannlegen gjør en bra jobb, ingen ting å si på utført arbeid. Sikkert en meget dyktig tannlege på voksent klientell. Men mot barn har en lang vei å gå. Oppførselen gjorde at barnet ikke er villig til å dra tilbake. At et barn er vanskelig i stolen når det kommer til borring og fylling ser jeg på som en del av jobben. Da må du kunne å kommunisere med barnet og heller snakke til de på en skikkelig måte. At han heller ikke får gjort ferdig jobben på første forsøk er også greit i mine øyne, siden barn kan ha gode og dårlige dager. Men å ikke premiere et barn, når de ellers er flink men ikke tåler smaken av fyllingen gjør det svært vanskelig å få med seg barnet tilbake til tannlegen. Hadde det ikke vært for at vi har verdt hos andre tannleger som har taklet barn på en MYE sunnere måte, hadde jeg sikkert aldri skrevet denne anmeldelsen. Så her må man roe ned praten, og kanskje snakke litt mer på barnets nivå når de sitter i stolen. Sånn som mange andre gjør.

Flink og behagelig

Klinikk: Tannklinikken Ågotnes Skrevet

David er en ung, men samtidig faglig god og trygg tannlege. Han har et rolig og behagelig vesen og arbeider trygt og stødig. Jeg blir overbevist om at hans råd og avgjørelser er riktige. Det var greit å komme til, og lokaler og utstyr virker moderne.