Vaheed Haghighatgou

Autorisasjon (2013)

Vaheed tannklinikk Telefonnummer71 69 18 3571 69 18 ...
Sunndalsvegen 14 6600 Sunndalsøra
Vaheed Haghighatgou er tannlege i Sunndal

Siste vurderinger av Vaheed Haghighatgou

Erik

Klinikk: Vaheed tannklinikk Skrevet

Absolutt! Jeg vil anbefale tannlegen Vaheed på det sterkeste. Han er en ekstremt dyktig og omsorgsfull tannlege som virkelig tar seg tid til å lytte til pasientene sine og gi grundige forklaringer. Med sin ekspertise og nøyaktighet leverer han førsteklasses behandlinger og sørger for at pasientene føler seg trygge og komfortable. Vaheed og hans team skaper en varm og imøtekommende atmosfære på kontoret sitt, og du kan være sikker på at du vil bli godt ivaretatt der. Hvis du er på jakt etter en tannlege som virkelig setter pasientenes behov først, bør du definitivt velge Vaheed.

Den beste tannlegen jeg har hatt👌

Klinikk: Vaheed tannklinikk Skrevet

Gir Vaheed tannklinikk full skår👏Får alltid hjelp når det trengs akutt behandling.Behagelig undersøkelse og behandling, føler seg alltid velkommen og trygg.

Vaheed tannklinikk gir den beste pleien når det gjelder tannhelse i Sunndal, kanskje i hele Møre og Romsdal. Anbefales!

Klinikk: Vaheed tannklinikk Skrevet

Sunndals beste tannlege finner du på Vaheeds tannklinikk, en tannlege som er rolig, flink og forsiktig med instrument og har god erfaring. Anbefales virkelig.

Veldig bra jobb!

Klinikk: Tannlegene Øiestad ANS Skrevet

Stilte opp på kort varsel sent en fredag ettermiddag, da fortanna mi knakk. Var effektiv og gjorde en utrolig bra jobb! Anbefales på det sterkeste :)

Beste tannlegen.

Klinikk: Tannlegene Øiestad ANS Skrevet

Har unngått tannlege i mange år grunnet min faste tannlege da jeg var yngre. Da jeg fikk visdomstenner som jeg hadde smerter i bestemte jeg meg for å prøve Vaheed da jeg hadde hørt mye positivt om han fra andre.

Vaheed er rask og effektiv i det han gjør. Han kaster ikke bort tid på småprat men går rett på sak og forteller underveis hva problemet eventuelt er.

Da jeg hadde betennelse under ei tann som gjorde at den måtte fjernes tok han en grundig "rens" på tannen, og skulle bestille time hos en ekspert i Kristiansund for å operere den ut. Ved et uhell ble ikke denne timen bestilt så jeg måtte tilbake til tannlegen for en ny "rens" - men dette slapp jeg å betale for, da han tok ansvar for forglemmelsen! Flott service og rimelige priser i forhold til andre tannlegekontor jeg har vert hos.