Veysel Akbina

Veysel Akbina er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Veysel Akbina

Dyktig og lyttende tannlege

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de negative anmeldelser her. Veldig godt inntrykk, tok tiden med meg og forklarte meg alt som foregikk og hva vi trengte å gjøre, og sikret at jeg hadde forstått. Følte meg veldig trygg og i gode hender.

Kunnskapsdyktig og ivaretagende

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene her. Opplevde Veysel utrolig kunnskapsdyktig. Fant ut av problemet mitt på kort tid, etter at jeg tidligere hadde gått til andre tannleger som ikke fant problemet. Veysel forklarte problemet detaljert, og brukte god tid til å høre på hva jeg hadde å si. Han spurte også om jeg var nervøs, følte meg veldig ivaretatt. Fikk vondt over helgen, kom tilbake, og han fikset problemet på et blunk. Veldig flink! Kommer definitivt tilbake til han neste gang jeg skal til tannlegen! Anbefales på det sterkeste!

Dårlig opplevelse

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Lite kommunikasjon fra tannlege underveis. Smertefull behandling. Hevelse, smerter og problem med å åpne munnen i etterkant. Tannlege svarer at det er normalt og underkjenner min opplevelse. Sendte regning direkte etter at min klage var mottatt. Store smerter nå 10 dager etter behandling og tannlegekontoret sier kun at alt er utført etter prosedyre. Her kommer kundene i bakerste rekke og tannlegen har alltid rett. Anbefales ikke.

Utrolig dårlig og ubehagelig opplevelse!!

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Hold deg langt unna tannlege veysel akbina!! Uprofesjonelt fra start til slutt. Null kommunikasjon fra tannlegen om hva som foregår eller hva han skal gjøre. Føltes hverken trygt eller komfortabelt å sitte i stolen til han. Han virket stresset, forhastet og overlegen. Det føltes rett og slett som han ville ha meg ut derfra fortest mulig. Ved spørsmål kom det bare vage svar, virker ikke som han er veldig trygg på sitt fagfelt.

Mangel på kommunikasjon og forhastende.

Klinikk: Oris Dental Leutenhaven Skrevet

Var inn på konsultasjon da jeg tenkte jeg måtte trekke to visdomstenner. Denne konsultasjonen fikk jeg dagen etter jeg tok kontakt med klinikken, så tilgjengelighet var veldig bra. Dessverre stopper rosen for denne klinikken her. Hele opplevelsen hos klinikken og hos tannlegen er ikke særlig til å skryte av. Kommunikasjonen oss i mellom er jeg usikker på om jeg kan si eksisterte i det hele tatt. På en veldig forhastet konsultasjon på 10 min trur jeg fikk utvekslet én setning med tannlegen. Følte også på en generelt misnøye med min tilstedeværelse. Til slutt fikk jeg også en usaklig prisforslag for behandling på 14000kr, hvor 700kr gikk til "hygienetilegg" og 9000 gikk til fylling. Dette ble for useriøst, og jeg kan desverre ikke anbefale hverken klinikk eller lege. Tvert imot, jeg ville personlig styrt unna.