Maria Steinarson

Maria Steinarson er tannlege i Time

Siste vurderinger av Maria Steinarson

Uhyggelig og sur

Klinikk: Bryne tannklinikk Skrevet

Veldig uhyggelig og sur tannlege. Dårlig på roe ned barna, blir lett irritert når du stiller spørsmål. Ungen min har tannlegeskrekk på grund av henne. Går aldrig tilbake til henne.

En god dag hos en profesjonell tannlege.

Klinikk: Bryne tannklinikk Skrevet

I dag 27.8.2020 har jeg og jenta mi på 7 år truffet en fantastisk tannlege Maria, som skulle fikse en tann til 7åring.
Hun har møtt oss på en god måte. Vi har fått god og grundig forklaring av hvorfor er vi her, hva skal prosedyre innebære og har vist all utstyr hun skulle bruke.

Hun snakket hele tid med jenta mi mens hun fikset tann på en god, profesjonell og anerkjennende måte.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Bryne tannklinikk Skrevet

Hyggelig tannlege og god behandling. Kjekt å høre på praten mellom tannlegen og assistentet, interressant og morsomt.
Gruer meg ikke til å komme her, anbefales

Sur tannlege

Klinikk: Bryne tannklinikk Skrevet

Opplevelsen 21/08/2019 da gutten min var hos tannlegen var særdeles ubehagelig.
Han måtte fikse hull i tanna,og selvfølgelig var det mangen spørsmål og usikkerhet.
Jeg som satt på sidelinja kunne se at at tannlegen blei irritert og brydd av spørsmålene fra ett barn,som lurte undrende på om det kom til å gjør vondt🤮kroppspråket hennes bak ryggen på gutten min var ubehagelig å se på.
I steden for å svare både en,to og tre ganger på at om at det ikke kom til å gjør vondt fikk han beskjed om at dette hadde hu allerede svart på.
Den eneste oppgaven han hadde var å puste.
Når han spurte om hva hun skulle gjør,fikk han beskjed om at det var ikke alt han trong vite.
Plutselig måtte vi ha fem minutter pause der tannlege for ut av rommet irritert.
Dette var greit da jeg fikk roet ned gutten selv,siden tannlegen overhode ikke var i stand til dette.
Når tannlegen kom inn igjen lettere irritert og fortalte at nå hadde dei måtte sende hjem noe grunnet gutten min bobblet det i sinnet mitt😱 skulle det nå vær hans skuld at det tok tid? Hullet i tanna visste dei allerede var komplisert,så hva med planlegging?
Neida,gi nå for all del gutten min som allerede ikke hadde det vondt skuldfølelse også🤬

Arrogant og lite barnevennlig

Klinikk: Bryne tannklinikk Skrevet

Særdeles arrogant og lite barnevennlig tannlege. Trakk 3 løse tenner på dattera vår, uten å si et ord til henne eller meg hva hun holdt på med underveis. Dårlig å svare på spørsmål og svarer evnt veldig arrogant og hånlig. Går aldri mer med ungene til henne.