Jastinn Motil

Jastinn Motil er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jastinn Motil

Dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Meget dyktig tannlege som er både hyggelig og forsiktig. Anbefaler henne på det sterkeste. Dette var en god opplevelse.

Den beste og mest omtenksomme tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på lenge, fordi jeg har tannlegeskrekk. Men så måtte jeg dra til slutt på grunn av en visdomstann som hadde plaget meg i nesten ett år.

Jeg ble anbefalt av venner og bekjente om å ta en tur innom Jastinn. Damen i resepsjonen var mottakelig og kjempe snill. Da jeg endelig hadde kommet meg inn hos tannlegen, forklarte jeg hvorfor jeg var der. Så tok hun noen bilder av visdomstannen min og forklarte situasjonen på en proff og pedagogisk måte. Det virket som om hun hadde mye peiling på hva hu drev med. Denne damen var svært hyggelig, søt, snill og omtenksom. Hun anbefalte meg å trekke den ut, og da begynte jeg å overtenke på det verste som kunne skje. Hu klarte å roe meg raskt ned igjen og klarte å overbevise meg om at alt kommer til å gå bra.

Jastinn håndterte situasjonen veldig profesjonelt med mye empati og tålmodighet. Inngrepet gikk veldig bra og jeg har ingen flere plager lenger med visdomstannen. Hu ga meg gode råd på hva jeg burde gjøre videre etter besøket hos henne og ønsket meg velkommen tilbake genuint.

For meg så er det viktig å ha en tannlege som tar seg tid til hver enkelt person, som lytter og viser empati. Denne tannlegen her viste alt dette og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Etter besøket hos henne. Ønsker jeg å komme tilbake for andre sjekk. Anbefales på det sterkeste!!!

Svært rolig og imøtekommende

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Hadde en fin opplevelse da tannlegen var rolig og svært lett på hånden og merket ikke at hun jobbet i munnen min. Foretar ikke unødvendige reparasjoner I tillegg til fin og moderne klinikk. Anbefales!

Kan sine saker

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Syns ho var veldig flink, jeg. Ingenting å utsette på innsatsen. Ho tok seg god tid, forklarte bildene og virket interessert i jobben.

Dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tannlegebesøket. Ble godt tatt imot av imøtekommende mennesker som jobber der. Jeg følte meg veldig komfortabel av dyktig tannlege som gjorde en god jobb. Ønsker gjerne å komme tilbake.