Jastinn Motil

Autorisasjon (2015)

Jastinn Motil er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jastinn Motil

En meget dyktig tannlege!

Klinikk: Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg har lenge hatt dårlig erfaring med tannleger og tannlegebesøk. Men etter at jeg dro til Lillestrøm Tannklinikk var det en hyggelig tannlege som tok meg imot, og har frem til nå gitt meg god behandling hver gang jeg er på kontroll. Jastinn Motil er en meget dyktig tannlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Meget hyggelig og flink tannlege:)

Klinikk: Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Kom til denne unge tannlegen for akutttime og det ble deretter raskt funnet ut hva som var galt. Hun var veldig rolig og kjente ingenting da det ble satt på bedøvelse. Meget rimelig pris med tanke på at jeg fikk time sent på kvelden. Fin opplevelse for en som ikke er så glad I tannleger I første omgang. Anbefales på det sterkeste spesielt for folk som har tannlegeskrekk.

Svært god opplevelse under tannlegebesøk!

Klinikk: Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på en svært lang tid og var derfor svært nervøs før den generelle kontrollen. Jastinn fant kun et hull og hele prosessen med å borre og fylle gikk svært lett for seg. Hun er flink til å forklare prosedyren og hva jeg kan forvente, dette gjorde det mye lettere å slappe av. Hun er en svært hyggelig og imøtekommende tannlege som vet hva hun driver med. Jeg anbefaler Jastinn Motil på det varmeste!

En veldig dyktig og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Jeg har vært på Ammerud Tannklinikk for rens og generell sjekk av tenner. Jastin har tatt meg imot på en god måte, og var flink til å informere meg hva hun skulle gjøre. Underveis har hun spurt meg hvordan det går og om det er noe jeg skulle trenge (behov for å skylle munnen o.l.).
Hun er en blid og serviceinnstilt tannlege.
Hun gjennomførte arbeidet på en tilfredsstillende og god måte. Jeg vil anbefale henne for andre som trenger tannlege.